Am avut privilegiul de a vedea Circul National din China, premiera in Romania. M-am tot gandit cum sa incep si ce sa zic pentru a transmite macar pe sfert din ce am simtit cand am vazut ce am vazut, dar mai bine va las sa vedeti 🙂

Pentru prima oară în România, Circul Naţional din China prezintă un spectacol fascinant de muzică, costume de scenă multicolore, decoruri impresionante şi, mai presus de toate, cel mai mare show acrobatic din lume. Fiecare număr din programul spectacolului uimeşte prin diversitate şI exotism, din componenţa ansamblului făcând parte artişti care şi-au dedicat viaţa circului încă de la vârsta de trei ani. Prin exerciţii extrem de dure, aceştia au dobândit o flexibilitate ieşită din comun, prezentând de fiecare dată, cu dedicaţie şI motivaţie, faimoasa poveste despre arta orientală. Iar  povestea este spusă într-un mod original, corpurile acrobaţilor sfidând legile  gravitaţiei şi promovând tradiţia circului din Orientul Îndepărtat, cu o vechime de peste două sute de ani.

Sursa:Jurnalul.ro

Multumesc, Ttu!

Asians…

Lasă un răspuns

