Uite ca o inceput si sesiunea si noi am inceput odata cu ea sa ne luam de fund in sus. Sau de alte chestii bombate sau rotunde.

Problema este, dragi copii, ca nu prea stim sa invatam. Nu am fost obisnuiti sa ne chinuim creierul si sa-l folosim cum trebuie. Sa bagam sa bagam si inca sa incapa

Liceul a fost, este si va fi cel mai frumos, insa in materie de invatat e frectie… Se mai gaseste vreun profesor care chiar te pune sa inveti si iti cere suficiente, insa din pacate profu ala are vreo materie nefolositoare cum ar fi religia sau muzica. Pff!

Am acum colege in grupa care au fost obligate sa invete mult la romana si la literatura universala. Bai nenica, stii cat de bine le prinde acum?! Pot sa memoreze o pagina cuvant cu cuvant imediat si sa ti-o zica fara prea mare efort.

Sunt invidioasa!

Pai da, dar o sa spui si tu, cum spune si mama, cine te-a oprit sa nu inveti tu pentru tine…o.O Serios?! Aaaa, nu, nu am fost si cu o sa fiu genul ala. La mine e cu „merge si asa”.

In alta ordine de idei, parinti, nu va mai asupriti copiii pentru ca au o restanta sau pentru ca au luat 7 la vreun examen. Stiti si voi cum e cu profesorii de facultate si cat de, sa le spunem mofturosi, sunt. Bine, eu zic ca-s dereglati cu totul pentru ca lasa copiii destepti cu restante din anul 1 pana in anul 3 doar pentru ca nu-i place de tine ca ai ochiii colorati. Sau ca te zgamaiai in nas la vreun curs de-al lor. For Real!?

Am avut azi primul examen si am stat aseara pana pe la 12 sa invat si m-am trezit la 3 de dimineata sa mai citesc cate ceva. Nu se compara materia de semestrul asta cu cel de pe semestrul 1. Este mult, mult mai mare, mult, mult, mult mai grea. Am pus ceasul sa sune la 3, m-am spalat pe ochii, m-am pus turceste in pat, mi-am luat o sticla cu apa pentr baut si pentru dat pe fata atunci cand ochiii mei o luau razna si visau la somn, perna, soare si distractie. Parcurgeam un sfert de materie, mai dormeam 10 minute, puneam 3 alarme la interval de 2 minute sa fiu sigura, apoi iar un sfert de materie si tot asa pana pe la 6 cand am adormit pana la 7 cand m-am trezit de tot. Am fost, am dat examenul, am venit acasa si de la 3 pana la 7 am dormit bomba! Tanc! Ca o hipopotameasa sexy! Am scos cheile din usa sa nu ma trezeasca G. sa-i deschid, am inchis usa la camera, am inchis geamul si am tras draperiile. Semi pestera am facut aici! Si o fost asa de bine, cum nici nu-ti inchipui!♥

Asa se face, nu sa dormi putin din cauza lipsei pernei si transformarii dictionarului intr-una! Men…[-(

Sunt singura care ma minunez de prostia asta de vreme si de frigul de afara in luna iunie sau mai e cineva cu mine aci pe acelasi plan?

Lasă un răspuns

