Am aflat ca anul trecut de 1 iunie a stat sa ploua si acum doi ani de 1 iunie a plouat in toata regula!

Postul acesta nu va fi interesant, asa ca sugerez sa dati click pe primul si pe al doilea 1 iunie de mai sus! 😆

Anul acesta de 1 iunie nu prea am fost copil. M-am trezit de dimineata ca un om responsabil si matur si am fost la facultate disperata sa gasesc o profesoara si sa predau un eseu. Apoi am stat in incinta facultatii pana la ora 12 pentru ca m-am inscris intr-un voluntariat. A fost nice, am cunoscut, e mult spus cunoscut, am vazut multe persoane interesante si noi si straineze. A fost o conferinta despre natura unde au venit profesori in toate colturile Europei. Din Paris, Verona, din zona nordica, cu o engleza impecabila sau amestecata cu accente de te faceau sa zambesti subtil.

Apoi am venit acasa si am vrut sa vad doar patul. Eu cu patul meu pat, pentru ca imi cam era dor de somn. Si am dormit pana pe la orele 20 si normal si toata noaptea. Da, am fost putin patetica anul acesta, insa hei, patetic inseamna maturizare, inseamna adult.

God, why?! Devin adult…?! 😦

Lasă un răspuns

