Hey studentilor!

Ce, sunteti preocupati su sesiunea? Hmm, integralisti? Haha, asa e in primul an, automatica o poate demonstra!

Azi am facut ce orice alt student din provincie care se respecta face. Am fost la maxi-taxi sa-mi iau pachet trimis de acasa. Am suras la idee, pachetele si mancarea fiindu-mi aduse de prieteni pana acum. Am fost, am asteptat si mi-am luat mult asteptata mancare facuta si trimisa cu dragoste de catre mama.

„Vezi sa nu incurci plasa.”, „Numarul masini este:…..”, „Ti-am pus in punga de x culoare, legata in y mod, sa nu cumva sa iei alta ca m-am chinuit sa-ti fac mancarea aia!”, „Sa ma suni cum ai luat pachetul sa stau linistita.”, „Copilule, sigur ai inteles ce si cum sa faci da?! Iti mai spun o data, totusi:………xxxnfhddfhdfiurrn!!”

La toate de mai sus se raspunde cu „Da, mama, am inteles!”

Voi astia de sunteti din capitala habar nu aveti ce e aia o casoleta si cat de mult poate insemna pentru sufletul, dar mai ales stomacul unui student cu buget limitat. Mai auzi de la vreunul „Da ce, nu poti sa-ti gatesti?” Te provoc sa mai spui asta o data ca sa-ti ciuruiesc capul. Cand vreodata gatesti tu, asta de esti cu farfuria plina cu mancare calda si proaspata sub nas de fiecare data cand ordoni sa fii hranit? Ia taci si spala vasele macar. A, da, logic, nu stii cum se face. 🙂

In alta ordine de idei, am asteptat la Gara de Nord, nu la Basarab si am zis ca nu o sa mai trec pe acolo ever! Numai ciudati, boschetari, murdari, handicapati, tigani, jegosi, care cautau in gunoaie si nebuni de se balanganeau si urlau ca omoara pe toata lumea. Aveam impresia, chiar daca era si alta lume de astepta cu mine acolo, ca de fiecare data cand trece vreunul dintr-asta pe langa mine ma voi alege cu o flegma sau cu un pumn. Damn it! Ghetto…O.o

Multumesc, mama! Esti cea mai tare! AGAIN!♥

 

7 răspunsuri »

  1. abisurile spune:

    He, he he nimic nu pare sa se fi schimbat in ultimii .. 2O ani; Aceasi gara , acealeasi asteptari, aceleasi pachete trimise de acasa. Rapid infulecate cu prietenii de palier. Noi astia, provincialii , ce viata faina am avut!

    Apreciază

  2. Florin spune:

    Apropo de finalul postarii.Pai nu asculti si traiesti hip-hop?Trebuie sa simti strada si cu bune si cu rele.:)))

    Apreciază

Lasă un răspuns

