Enjoy!♥

Fraze:

Vii sa testam transacceleratorul?
Cum sa nu, stai numa sa vreau si direct am venit.
Hai odata ma laveta ca diseara trebuie prezentat.
In primul rand nu. Si in randul fix din spate, al doilea nu.
Ma preputian, te previn!
Previno daca te trece, ii de inteles, este si hartie si tot.

Stupidtardule. Haida, spreierea-n depozit.

Ce face pireul asta de pula-n sos. Ca nu m-ai cuplat la priza.
Nu te-am ce?
Pus la curent.

Poate-i despre ma-ta. N-are cum de fapt, ca ma-ta n-are viitor.
Te-as injura, da nu-s lift sa ma cobor la nivelul tau.

S-o dus pe pula ca viitorul de student.
Oooo, caca pipi part basina. Eu am crezut ca asa-i susta.
Ce smegma-n ceai mai prezentam acuma?

Nu-mi pot grabi pensula. Treptat curge arta din mine. Si din mineri.

In veci n-ai aratat mai cinas. Ai asa un zambet clasic, ca de pentium.

Lasă un răspuns

