Dap, s-a dus primul an de facultate. Ieri am avut ultimul examen din a doua mea sesiune si ultima din primul an de facultate. Am avut extrem de multe emotii, a fost un examen oral, am ajuns la facultate la 8 si 15 si am intrat pe la 15 si ceva. But I nailed it!:cool:

Dupa ce am plecat de la facultate, primul lucru a fost sa o sun pe mama sa-i spun ca gata, am scapat si am luat si nota buna. Cand a auzit, m-a bodoganit putin la telefon ca ii spusesem sa se pregateasca spiritual pentru o restanta. Dar uite ca n-a fost sa fie!

Tot drumul spre casa am avut muzica la maxim in casti si un zambet tamp pe fata insa nu mi-a pasat de care cum se uita la mine. Am terminat primul an de facultate si sincer, am simtit la propriu ca plutesc. A fost ceva venit, cred ca din suflet, nu stiu sigur de unde, insa a fost super puternic!

Bai, mucilor, nu mai suntem boboci, am trecut in anul II!

Planuri:

A venit varaaaaa!!!

VAMA, here I come!

Un răspuns »

  1. ZhaO spune:

    Vama :-<

    Apreciază

Lasă un răspuns

