Ca tot s-a terminat sesiunea, am hotarat sa ma vad cu C. Trecuse ceva vreme asa ca nu mai putea fi amanat. Zis si facut.

Ne-am intalnit pe Universitate si am facut o lunga plimbare pe Lipscani pana am gasit o bancuta pe care am innoit-o cu toate problemele noastra. Eu zic, ea zice, eu zic, ea zice. Ea zice, eu zic, ea zice, eu zic. Si tot asa. Probleme, boroboate, facultate, amintiri gen „Mai tii minte cand….?”, planuri pentru vara ce va sa vie. Am ras, ne-am dat sfaturi, am oftat si zambit gandindu-ne ca suntem deja de 1 an in Bucuresti fiecare pe drumul sau.

Zic: „Ce facem acum?”

Zice: „N-avem cine stie ce bani, hai la mine la camin!”

Tare, hai. Am fost la magazin, am luat bere si am fost in camera, la camin. Am zambit vazand ca inca are poza cu noi agatata de oglinda. 🙂

Au venit ceva colegi din camin de acolo, am cantat, am baut bere, am bolborosit multe si povestit si mai multe. Ce an esti, la ce facultate esti, ce sectie, chestii uzuale. Si uite asa s-a dus seara de 14 iunie, ultima din sesiunea mea, cu cantece la chitara, discutii semi-filosofice, un ou aruncat prost pe geam si nimerind in rama ferestrei si deci imprastiidu-se in toata camera. Si mai multe rasete.

In final pe la vreo 4 si jumatate ne bagam in pat, cu un jazz superb in boxe, dar putin cam tare ce-i drept. Pe la 10 dimineata i-am dat o sarutare si am lasat pe birou o eugenie(era tot ce aveam in geanta) pentru un mic dejun copios si dulce si un biletel. Am tot cautat un creion sau pix pe acolo, dar n-am gasit asa ca dermatograful meu a fost suficient!

Love you, C!

Enjoy!♥

2 răspunsuri »

  1. pictezidei spune:

    mă bucur că ţi-a plăcut draga mea:* te mai aştept şi cu alte ocazii.deocamdată aştept să ne revedem:*

    Apreciază

Lasă un răspuns

