Enjoy!♥

Fraze:

Iar ti-ai comandat ceva cacat ambalat?
O veniiit!? Schimba-mi Trompi numele-n Bucur si da sa port o ie,Bucur-ie!

N-ai cum sa intelegi, ii cea mai pizda inventie de la painea feliata. Mai tare la pula fiola si ca coloana sonora.
Si ca ma-ta?
Si ca mama cu ma-ta facute sendvis. Ii cea mai buna bautura din lume. Ii ca si cum ai bea un shot de tequilla turnata-ntr-o halba aprinsa de tuica cu rom si whisky printr-un pai de vodca-nghetata cu aroma de fistic afumata in sos de gin cu palinca de pruna paroasa fermentata fin in vin.
Pariu pe 10 mii ca nu-i ce vrei tu in cutie.
Ai vrea, F.O.C.A.? Sa-mi ruinezi visele si speranturile, sa te caci efectiv in sufletul meu.Ai vrea? Ai vrea sa-mi puta inima?
Aaaa, da.
Dar nu!

Tu da reschiuie, luam rinocerbul!

Nu adorm te-n martipan, eu ma-ncarc de la volan.

Incetineste-n zombii ma-tii ca mi-i rau de la placa de baza!

Vezi groapa!
Am luat-o.
De ce?
Cineva trebuia s-o faca.

Scopul scuza mijlocurile.

Lasă un răspuns

