Azi a fost ziua unui pretin special! Ce? Azi e deja 17, pe 16 si-a serbat-o chiar daca pe 17 este nascut.

Oricum ar fi, eu abia am ajuns acasa, asa ca La multi ani, Mtu!!!

Desi ma superi tu pe mine ai fost primul care mi-a oferit intr-adevaratul sens al cuvantului o seara in oras. Si sa nu uitam ca vazandu-te dansand pe bar a fost un tel implinit in aceasta viata!

Trebuie specificat ca din din vreo 17 oameni, doar 3 cunosteam, dar cum am limbarita mare si chef de vorba in zilele cu sot si dupa cateva beri si in cele fara sot, m-am imprietenit repede cu cativa din cei noi.

Ne-am intalnit la orele 20 pe data de 16 iunie si am stat pana pe 17 iunie la ora 5 dimineata!( Noi mai stateam , dar ne-a rugat chelnerita sa mergem ca vrea sa se duca si ea acasa. Bine, duduie, merem! )Stiu ca nu e cine stie ce pentru multi din voi, insa eu m-am simtit cum nu am facut-o de un an! Am avut aceeasi senzatie ca in Vama, in zilele cand nimic aiurea nu se putea intampla. In zilele alea perfecte cand vezi rasaritul, canti, dansezi si te bagi la somn abia cand soarele s-a trezit din mahmureala.

Nu am luat taxi pana acasa, metroul era deschis si era si lumina afara. Acolo m-am intalnit pe peron cu unul din baietii cu care statusem la palavre si de parca nu vorbisem destul atatea ore, am mai stat si 2 ore la metrou in statie si am vorbit de vrute si nevrute si ne-am uitat cum oamenii se urca in trenul-omida si noi tot pe peron ramanem. Intr-un final ne-am hotarat sa mergem si noi, unul intr-o directie, celalalt in cea opusa.

Si uite asa am iesit eu de la metrou, pe gura de iesire din stanga de la statia mai nou numita, odata cu ploile ce au fost, Vama Veche. Si am mers vreme de 20 de minute pe jos pana acasa cu zambet pana la urechi pe buze si cu sufletul in tandem. 🙂

Lasă un răspuns

