Avand in vedere ca ieri am pierdut prima zi din Ursus Evolution, nu am sa las sa se intample acelasi lucru si azi! Nu, domne! Sa fim intelese, nu regret nici un dram, gram, miligram ca nu am fost. A fost o seara pe cinste!!

Asa ca tot mi-am facut pretini noi aseara, am hotarat sa mergem sa ne clatim urechea cu niste muzica buna, live. Am ajuns eu acasa pe la cat am ajuns, am dormit bomba pana pe la 2 ai ceva. M-am trezit si mi-am adus aminte de Ursus! De bere, da, dar si de festivalul cu pricina. Nenea doctor sper sa nu-mi traga clapa, ne-am mesegiuit, ne-am hotarat sa ne vedem in x loc si la y ora, i-am multumit ca nu m-a uitat si ca inca mergem si ca nu-mi trage clapa.

Doctoras smecheras, zice „Inca nu ne-am intalnit, mai am timp!” Damn, man, you’re right, dar o sa te urmaresc, o sa aflu unde stai si o sa-ti dau foc, deci ai face bine sa nu ajung nici inainte si nici degeaba.

Domn doctor fu de cuvant si ne-am indreptat spre Piata Constitutiei. Au cantat Raku, apoi CTC care au facut show de show, Doc deja ramasese fara voce si cu vreo 2 kile mai putin de la cata apa eliminase. Au fost super baietii, tot respectu!

Am murit de cald la nenii astia ca mi-a batut soarele in cap de mai avea putin si exploda, asa ca daca tot urmau LEB, am decis sa dam skip si sa mergem sa cumparam apa. Nu m-am prins eu cum e treaba cu jetoanele si de la cat de incins imi era capul numai rabdare nu aveam. Am cautat umbra si apa rece! Zis si gasit!

Ne-am intors la jumatatea reprezentatiei data de Suie Paparude si la fix pentru Guess Who care si-a adus instrumentisti pentru negative. Nu stiu ce sa zic daca asta a fost + sau -, insa atunci cand l-am vazut si pe Spike si au cantat noua piesa Lumea mea,  a fost cam isterie! Ce-mi place mie la Okapi cel mai tare e ca se prezinta intre ei la orice aparitie, fie ea cat de mica, cel ce concerteaza prezinta si pe ceilalti artisti + o bucata dintr-o melodie. Ceea ce mi se pare foarte tare!

Apoi Vama! Eu ador  melodiile care imi aduc marea in suflet si sclipirea rasaritului in ochii, insa melodiile de pe ultimul album nu mi-au ajuns acolo unde ar fi trebuit. Sau poate ca trebuie sa mai ascult albumul fiind intr-o alta stare de spirit.

Ursus Evolution chiar a fost foarte tare! Ma bucur ca am putut ajunge acolo si ma bucur ca mama nu e genul de parinte de urla cum s-a terminat sesiunea sa vin acasa sa stau cu ea!

Lasă un răspuns

