Enjoy!♥

Neata lume, neata soare
Pot sa-mi beau cafeaua acasa, seara sa caut cazare
Pe la mare prin plimbare, bate vantu-n buzunare
Sau cu cortu pe la munte, bere, glume si gratare

Cu toti ai mei calare, veseli pe pahare
Cu gandu ca intr-o zi dam un party mare
Domnisoare, pe un iaht tare, undeva pe mare
Da pana atunci traim fara modele si tipare

Fara sa-mi zici tu, ce e bine si ce nu
Da muzica mai tare, te rog, sa dam lumii culoare
Azi ma bucur de tot, de viata pana mai pot, si stiu
Ca ieri era devreme, maine poate-i prea tarziu

O sa auzi ca ce faci tu nu-i bine
Ca ai putea sa faci din viata ta scenarii tari de filme
O sa auzi ca in fiecare zi
Nu se poate sa fii tu da yo te asigur ca-s prostii

Yo te asigur ca-s prostii, poti sa fii tu chiar in fiecare zi
🙂
Si daca nu, acum, atunci zi tu, cand e momentul
Sa nu-mi pese de nimic
Si daca nu, acum, atunci zi tu, cand e momentul
Sa desfac o bere linistit

Sa ma duc cat pot de mult, ghidat de soare si noroc
Nu stiu unde ma grabesc, de ce ma duc, sau cand ma intorc
N-am bagaj sa nu fiu greu, nici busola, pa pa
Ca poate adorm in Romania, si ma trezesc in Olanda

Ma uit in stanga, in dreapta, wow, ce hotel
Stai da inapoi la dreapta, wow ce fotomodel
Asta-i film de Hollywood, sigur nu l-am mai vazut
As mai sta, da’ tre’ sa plec, ca mai am multe de facut

Si nu mi-e foame, nu mi-e frig, nu mi-e sete, nu mi-e somn
Visez cu ochii larg deschisi, ce rost are sa mai dorm?
Viata-i frumoasa, de bine de rau
Si daca tu n-ai timp, cine sa o traiasca-n locu tau?

Lasă un răspuns

