Tocmai am ajuns acasa!

Nu credeam vreodata ca o sa ma bucur asa de tare ca am ajuns in Romania. Nu pentu ca ce a fost nu a fost frumos, ci pentru ca drumul cu einspe intarzieri ne-a zapacit pe toti…

In primul rand, tocmai s-a terminat prima bucatica din vacanta asta. Am fost la bulgari la mare. Cu cine? Cu mama si Mario, fratele meu de 9 ani. Da, am 20 de ani si am fost cu familia la mare asa cum faceam si cand eram in clasa intai. Care e problema? Vezi vreuna? Daca da, problema e la tine, pentru ca eu o spun mandra ca mi-am petrecut o saptamana frumoasa cu familia. Tu asta, cu fite pana-n adancuri, cand a fost ultima data cand ai petrecut ceva timp cu familia? Think again.

Ma, am hotarat sa mergem la bulgari ca doar na, toata lumea ii ridica in slavi si ca ce e acolo n-ai mai vazut-cel putin nu la noi in tara. Sincer, nu stiu cum e litoralul pentru ca doar Costinestiul mi-a fost de suflet si acum Vama Veche este perechea mea. Si din punctul meu de vedere, nu exista alta mai tare!♥

Am fost inAlbena, statiune mai linistita fata de Nisipuri unde te duci sa dai din popou pe muzica romaneasca, ca ei nu cred ca fac muzica, limba aia e prea retezata ca sa poata suna bine cantata. Este adevarat ca este curatenie mare si oameni civilizati. Cam prostalai bulgarii astia, dar ok in mare. Engleza, pe care eu o consider stiuta de toti este specialitate rara acolo, ceea ce m-a cam facut sa stramb din nas. Trebuia sa gesticulez in timp ce vorbeam pentru a incerca sa ma fac inteleasa. Nu mereu mi-a reusit, mno, nu-s buna la mima.

Ce mi-a placut maxim a fost faptul ca au verdeata. Aerul este superb acolo, nu simti ca te sufoci, nu tre sa fii gol ca sa nu transpiri ca un porc. Este plin de verdeata, fiecare palma de pamant are pomisorul ei. Bine, minusul la verdeata asta a fost ca au aia acolo niste insecte monstru! Si corcituri de insecte! Si super insecte!

Marea intr-adevar mai curata ca la noi, insa nu sa mori de ce cristal vezi acolo. Alge nene, scoici si eu am gasit si un dRAC. Intreg. L-am lasat pe balcon sa-l mance furnicile pe dinauntru ca sa nu puta si l-am luat acasa. Da, o sa primesti o poza cu el la sfarsitul postului. 😎 In schimb, plaja ca plaja era super amenajata, fiecare hotel avea bucatica lui de plaja, curata, nisip mult, intr-adevar, la plaja sa te duci cu drag.

Conditiile la hotel au fost foarte bune, piscinele curate, receptionerele dragute dar cam inguste. Si nu ma refer la solduri. Ceea ce mi-a displacut cel mai tare a fost mancarea care a avut bale si muci. Nu umane, insa friptura aia fiind inghetata si perpelita doar putin pe plita dezvolta muci si bale. Si sosurile!! Bai nene, sosuri peste sosuri, scarboase pentru mine. Prajiturile erau seci, bine n-am gustat decat intr-o zi decat ca apoi, sa guste bulgarul ca eu zic pas. Multe fructe si proastepe, au fost bune bune si racoritoare. Spre exemplu, aveau acolo porumb, dupa care eu sunt innebunita, dar ma, pana n-a presarat niste morcov printre boabele de porumb, nu s-a lasat bulgaru nene, si scuza-ma, vin sa mananc ca mi-e foame, nu stau sa aleg morcovu de porumb. Cartofii nu erau nici copti, nici prajiti, nici fierti, nush cum erau facuti, dar intre o carne baloasa cu nush ce sos cu muci, am ales cartofii si am pus sare din belsug; +ca la ei, chiftelele, carnatii si micii sunt facuti fix din aceeasi compozitie, doar in forme diferite. Sa vina bulgarul la noi sa-i aratam ca micu e mare, chifteaua e piftea si carnatu… ehehe, nu mai zic nimic de carnati.

Inghetata a fost non-stop, luai cornet si pune tata cate cupe voiai tu si din care pofteai. Pizza a fost ok pana in ultima noastra zi acolo unde am mancat pizza cu castraveti murati. Nu, nu incerca asta acasa! Da, imi place sa mananc si d-aia am vorbit cel mai mult de mancare:”>

In fiecare seara era cate un spectacol, pentru copii cu cantece aferente, pentru oameni mari, nu xxx, insa glume bulgaresti si jocuri de-a mingiuta de ping-pong din lingura in lingura care e tinuta in gura. Dansuri specifice de la ei, de la noi, de la mai stiu eu ce natii d-aci din apropiere. Ziua la piscina nu te puteai plictisi, venea echipa de animatie si te lua sa joci volei, darts, polo, diverse jocuri in piscina si aerobicul nelipsit din fiecare zi.

Cine zice ca daca te duci la bulgari la hotel all-inclusive nu cheltui nici un ban, n-ai cum sa cheltui, n-ai pe ce, e un mare gogoman sau un om de mananca si pietre daca sunt gratis si perpelite putin pe plita, atat cat sa prinda putini muci. Eu am fost la ultra-all-inclusive si am cheltuit suficienti bani. Pe mancare, pe floricele, pe biciclete, pe tiribombe, pe suveniuri-mai ales pe astea-. Deci nu mai spune tu asta ca nu cheltui nici un ban. Zgarcit nemernic!

Pana una alta, fu frumos, insa nu m-as mai intoarce in Bulgaria. Poate sa mai dau o sansa si sa incerc la Nisipuri. Insa ma mai gandesc.

Si sa nu le mai aud limba. A fost prima data in viata cand am zis, chineza suna parfum…de trandafiri.

Sfat: mai lasa deoparte pretenii pentru cateva zile, du-te si petrece timp cu familia. Fiecare e ocupat, timpul pe care il petreceti impreuna este putin, fa un efort si adu-i mamei, adu-i tatei un zambet pe buze si in suflet zicand DA atunci cand te intreaba daca vrei sa mergi si cu ei la mare. 🙂

P.S.: Cand culegeam scoici, in ultima zi, valurile mi-au adus la picere 20j de euroi. Haha!

Asta am gasit acasa, pentru ca mamaie si tataie ne-au dus dorul

Lasă un răspuns

