Am iesit si eu azi in oras cu fetele ca doar na, ne-am intors acasa, sesiune over, sa ne bucuram de un suc rece si o barfa calda.

Primul soc a fost (si trebuie sa spun ca nu am mai iesit de ceva timp in oras in
Targoviste pentru ca, avand curs sambata, ajungeam acasa sambata dupa-amiaza si stateam si eu cu ai mei) ca nu mai recunosc pe nimeni. Este o mare si munte de oameni la terasele de pe centrul vechi si stau si ma holbez pentru ca nu vad nici o fata cunoscuta. De unde au aparut,mai nene, oamenii astia?! Adica totusi, cateva luni lipsa si gata, s-au schimbat oamenii pe care i-am vazut atatia ani? Deci primul soc a fost ca nema lume cunoscuta, decat cine stie cum vreunu ratacit care sa te salute.

Al doilea soc a fost ca ok, iesi la un suc cu pretenele, pretenii, cu cine vrei tu. Nu e sindrofie, nu e petrecere, e o terasa amarata intr-un buric amarat de oras. Nu nene, centrul vechi din Targoviste este ca si Lipscaniul. Plin de sarmalute, rochite, camasute, parasute si buzate. Bai nene!!! WTF happened?! Serios acum,  unde au disparut blugii si tricourile? Eu inteleg ca mai crestem, ne mai schimbam, cizelam, chestii, dar sa le vezi pe astea de clasa a7, 8 si 9a aratand de 25 de ani, toate boite si cu parul ala de zici ca-i peruca si cu tocuri mai mari decat diferenta dintre IQ-ul lor si oricare altul. Rusine ma! Si mai zici ca de ce te fac panarama…

Si al treilea si cel mai socant a fost ca, fiind la terasa la Moshu, da, ok, trec cersetori ca doar na, asa e la noi, insa au trecut 5, unul dupa altul. N-ai bani? Ai papusa, da-mi si mie o tigara. Deci tot sa-i dai ceva. Un sut in cur! Si ultima care a venita a fost o batranica.. nu prea era ea bosoroaga, dar sa zicem un 60 de ani, cu o dunga verde aprins la ochii, cu o peruca de pe vremea lui… habar n-am cui, tocita, imbracata cu haine oarecum tipatoare, cu ruj d-ala vechi pe buze, rosu-roz-grena, nush ce culoare era aia, cred ca 347B….:-j. S-a oprit spunandu-ne ca si-a pierdut parintii si sotul, bla bla bla, si acu, fii pe faza, daca avem sa-i dam CATE 1 leu DE FIECARE! Jura-te!!!!! ca m-a busit rasul si am intrebat-o, aveti pretentia sa va dam FIECARE cate 1leu? Si ce urmeaza? Ce mai vreti de la FIECARE din noi?!

Bai nene, am auzit multe ca n-am locuit chiar in centrul orasului si nici intr-un cartier dragut cu oameni prietenosi, insa nesimtire mai mare ca asta de azi, nu a existat.

N-am avut altceva ce face decat sa rad cu pofta!

2 răspunsuri »

  1. Florin spune:

    Ai uitat de copii.Sunt 4000 de copii galagiosi la fantana aia noua sau ce dracu e.S-a spart conducta de copii pe centrul vechi.

    Apreciază

Lasă un răspuns

