Hei tu!

Abia am ajuns acasa. Unde fusei?

LA MAREEEEE!!!!

Unde?

La mare, in Vama Veche!♥

Am plecat dimineata devreme spre Gara de Nord. Cafea la Mc, asteptand restul gastii. Cativa din Bucuresti, altii din Targoviste. Bineinteles ca am ajuns prima, ca de obicei.

Am ras, am baut cafea si am asteptat. Eu una cu inima batand in piept si cu ochiii pe panoul care arata mersul trenurilor.

Am ajuns cu bine in Mangalia, am mers la maxi, am ajuns in Vama, ne-am cazat si am mers sa ne balacim!

Dupa primul an de facultate, fiecare din noi a primit mult asteptata si bine meritata vacanta! Din pacate unii nu au putut veni, insa eu cred ca aceia care s-au gandit la ei, i-au facut pe cei de acasa sa simta putin puterea valurilor.

Pizza de la Canapele, pui la tepusa, degetele de pui, care, apropo, sunt absolut fantastice-trebuie incercate- sendvis de la Botu’Calului, bere sau o Cola rece dimineata la Expirat pe fotoliile alea in care te afunzi, bere rece pe tot parcursul zilei, Jagermeister, Vodka siiiiii….. suspans….!!!! ceva care a fost premiera pentru mine si majoritatea prietenilor mei, COZONAC! E genial! E ca o femeie; e dulce, dar arde ca dracu, iar in final aduce numai zambete pe buzele tuturor! E format din rom de saptej de grade, jagermeister si crema de whisky. Absolut lingator pe degete!

Apa a fost geniala! Agitata si plina de valuri. E adevarat ca au fost si alge, dar ce-i cu atatea mofturi, toti am ajuns acasa cu care o bucatica de alga pe vreundeva. Valurile veneau unu dupa altul, tu incercai sa te ridici, altu te dobora. Tot cam ca o femeie. Superba femeie, marea asta!

Am mancat rechin si midii si rapane de la Cherhana. Fabuloase!

Am petrecut pana in zori, am ras mult, am sughitat mult, am tipat si mai mult. Si am mers destul de des la baie. 🙂

Am fost martorii a sute de Lampioane-Wishing Lights- ce si-au luat zborul de la malul marii. Am adus si eu doua acasa. Niciodata nu se stie cand ai nevoie de o dorinta sa se implineasca.

Am vazut un tip in blugi trei sferturi uzati, carand dupa el o sticla cu vin-cred eu ca era vin- legata de o curea. Era un fel de animal/pretin de companie. Si cica a si agatat o gagica cu cureaua lui cu extensie de vin. Good for him!

Am prins si primele doua zile din Folk You! Am cantat continuu, ce stiam, ce am invatat atunci, pana si ce nu stiam dar ne placea am nanananana sau lalalalala pe ritmul muzicii!

Chirila a zis ca intr-un fel regreta crearea „Am plecat la Vama Veche ca sa imi gasesc pereche” pentru ca acum e plin. A fost bine si frumos in cursul saptamanii, dar in weekend era absolut crunt si foarte plin. Si cu multa lume care nu avea ce sa caute acolo. Problema e, ca undeva pe o straduta, in continuarea celei care duce pe plaja, numai ca inspre deal, s-a construit un club cu piscina si cu 40 de lei intrarea si cu muzica house si cu masini decapotabile aflate afara. Dude, nu se face asa ceva. Si intrebarea este: de ce nu fac vamaiotii ceva impotriva chestiei aleia odioase? Odata ce a aparut una, vor aparea si altele. E ca ciuma bubonica… 😦

Anyway, am fost acolo cu oameni pe care-i iubesc, cu prieteni, am fost acolo langa ea, langa marea mea!

Till next year, love!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lasă un răspuns

