Am ajuns acasa si de la LegoLand.

Pana sa citesti ce am scris despre, uita-te la asta:

Enjoy!♥

And now, my part of the story:

Anul trecut am fost la Disney, anu asta la Lego. Fuck you daca zici ca la varsta mea nu am ce cauta in astfel de locuri. Hater imbecil cu mintea imbatranita de E-urile din mancare.

Daca atunci cand eram copil, o mica cu picioare sexy si cu parul si mai balai decat e acum, nu am avut ocazia sa vizitez astfel de locuri destinate copiilor, nimeni nu ma impiedica sa nu o fac acum. Dude, sufletul conteaza.

Cum fu? Pai fu tare. Nu tipa tu si altii ca astea sunt locuri doar pentru copii subdezvoltati si pentru mamici singure in cautare de bucati de lego pentru a construi un barbat ideal. Erau acolo toti. De la copii mult prea mici pana la copii mult prea mari. Asa, cam ca mine. Glumeam, erau si mai mari ca mine. Copii si multi chinezi. ^-^

Sunt chestii in care sa te dai pentru toate varstele. De la carusele mici pentru bebei si mamici, pana la chestii pentru copii mari-asa ca mine-de te zdruncina putin. Putin mai mult 🙂

Una peste alta, m-am distrat, m-am dat in toate tiribombele, cum imi place mie sa le numesc, am fost cu ochiii cat cepele lu’vecina cand am vazut oraselul ala de lego, orase din lego, toata Germania din lego; aeroport, politie, nunti, paduri, animale, porturi, etc -statui din lego si mancare din lego. Necomestibila. Oamenii aia sunt genii. Si punct.

E cu totul altceva si se vede. Doiciland, stii ce faci, tanti!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Stii ceva? Iubesc aeroportul! Uite de ce:

P.S.: Daca esti pasionat de Lego, cu siguranta trebuie sa te duci la LegoLand, insa daca vrei sa te distrezi foarte mult, recomand Disney. Este el roz and shit, dar este imens, sunt doua parcuri si sunt o imensitate jumate de chestii in care sa te dai. Doar timp si rabdare la cozile infernale! 🙂

Lasă un răspuns

