Daca mai sus nu merge, apasa aici.

Esti pregatit pentru diseara?
Citezi din mica-ta?
Nu, ma, laba de urs, pentru mascarada.
Mascar cine?
Balul mascat ma, butaforie! Ala pe care-l organizeaza consiliul directoral?
Unde?
La ma-ta-n uter ca le place unde pute. La noi pe acoperis, ma, toc de usa!

Ala e azi?
Da. Ti-am mai zis si acum 15 minute.
Tu sa nu-mi ceri sa traiesc in trecut. Carpet diem, F.O.C.A., carpet diem! Uatarfac?!

Da ce-ti pasa tie cum vin eu mascat? Tu si asa vrei numa s-o formatezi pe fiica lu directoru mare.
Vreau sa ce?
S-o butezi in ms-dos! Sa-i bagi stick-ul in USB! Sa-i defragmentezi hardu!

Tu poti, tu esti magician.
Tu vrei numa s-o vrajesti sa stea cu cracii-n tavan.
Te-am vazut eu anul trecut, pishicherule!

Ma doare-n umbra de ce faci tu!

Eu stiam ca vrei s-o lovesti, dar nu in sensul asta….?!

Lasă un răspuns

