Daca mai sus nu merge, apasa aici.

 

Urat mirositorule-n gura, ti-ai facut bagajul?
Sentimental numa, F.O.C.A., sentimental.
Bun, sa-ti pui si niste regrete sa ai cu ce te-nveli la munte.
Munte?! Ce munte ma, pasoptistule, mergem

La mare, la soare,
Somerele sun goale,
Ii plin de prostituate
Cu surse nespalate
Ie ieee, ihim, mda…

Lasa, urca singur. Da-ti-ar Trompi diaree in telecabina. Io ma duc la mare sa-mi spal din pacate. Sa am pacate noi si curate.
Esti… o pizda!

Da iesi draga din umbra sa-ti vada soarele carcasa!

Ce-s cu atatea fite? Mie-mi convine si tie nu? Mai bine putrezesti intre 4 pereti pana-ti pute pizda a brie? Pleaca! Quatro Fromaggi! Jet in camera ta. Imi imputi toata karma!
Camera mea?
Da, tu, in bucatarie! Poate ca aici nu-i de vis, draga, da ii cald si relaxant. Daca voiai Bora-Bora si Dubai trebuia sa prestezi si tu niste imprieteniri contra cost cu arabi. Da tu nuuu, ca cica ii sub demnitatea noastra.De parca daca-i dedesubt sau deasupra ii vreo diferenta. Tot o pula ii.
Daca stiam ca asta-i planul tau de vacanta, te lasam sa sugi si un anaconda, tu, prost-tituato! Io ti-am zis numa ca arati ca o vanata cu puroi imbracata in burca.

Da, bine ca mi-ai adus aminte. Sa-l futa omu soda in cur cu pula lui caustica de jegos!

Lasă un răspuns

