Ieri am fost la mamaie si la tataie sa-i vad, sa mananc cartofi prajiti-toata lumea face, insa de la mamaie sunt cei mai deliciosi- si la insistentele lui frate-miu sa vad gainile. Gainile care nu sunt gaini, ci niste cocosi gigant. Cica-s d-aia de se ingrasa pana nu mai pot merge. El unu e fascinat de ei, ii alearga, ii zapaceste, dar cand vine vorba sa-i prinda, nu merge nici o tactica. Mai mult de pana cea mai mare din coada, nu reuseste.

Am stat la mamaie, apoi am plecat spre serviciul mamei. In drum, dam peste un chiosc de ziare si vad revista cu „Cristale si pietre” a carei reclama a tot fost prezenta pe toate canalele. Si ma uit cu jind la ea, si el spune hai, cumpar-o. Eu zic nu, lasa, si mergem mai departe. Ma intreaba de ce nu o iau. Ii spun ca nu am bani si ca oricum nu o vreau. Vede el ca ma uit cu oarecare ochii mari, dar nu zice nimic.

Seara, ii spune mamei: „Mami, Ada vrea revista aia cu diamante. Si saraca, nu are bani, d-aia cred ca nu si-a luat-o. Deci, eu vreau sa-i fac o surpriza. Am facut pariu cu mamaie la iades si am castigat. Am facut pariu pe 5 lei. Imi mai dai tu 2 lei si ii luam lui Ada revista aia ca, mami, nu stii tu cum se uita la ea. Sigur o vrea.”

Si azi cand s-au intors acasa, ghici ce, mi-a cumparat revista.

Cum sa nu-l iubesti? Tare tare, pana la Doamne Doamne si inapoi? Stie sa isi sacrifice proprii banuti castigati prin diferite giumbuslucuri pentru a aduce un zambet pe buze cuiva iubit.

Si nu are nici 10 ani… 🙂

Un răspuns »

  1. ileana spune:

    Va iubesc, IUBITELE mele!

    Apreciază

Lasă un răspuns

