Cand eram mica si cu picioare sexi adoram pisicile. Inca le ador, nu ma intelege gresit, dar traind si crescand la bloc, am renuntat sa am pisici.

Cand eram mica si cu picioare sexi stateam la bunici la casa. Si stii si tu ca o curte implica animale. Adunam toate pisicile. De la vecini, de la blocurile din spatele casei, de unde apucam. Ba aduceam si din piata cate o pisi mica si sfrijita. Tipa mamaie putin, ca purici, ca mizerie, ca par, dar ii dadeam laptic si o ingrijeam cum puteam eu mai bine. Se puneau pe picioare si fugeau in lume. Nu prea stiu pisicile astea care-i treaba cu loialitatea si indatorarea. Deh… Am avut si eu pisicoate. Fata pisica unui vecin, aveam si eu una.

Aveam o pisica, era gri toata. Ii spuneam Cocolino. Am desfiintat un pat de papusi si i l-am facut ei patut pufos in care sa toarca. Noaptea ii puneam patutul langa patutul nostru. Asteptam ca mamaie sa adoarma-primul mic sforait era semnalul-si o luam in pat. Ma ghemuiam pe o parte si o strangeam in brate. Torcea tare, mititica! Mamaie se mai trezea, se foia, ma lua in brate si dadea de pisica ascunsa sub plapuma. Zbang, o dadea jos instant.

Aveam o pisica, era toata colorata. Ii spuneam Panseluta. Negru, alb, roscovan. Era ca o panseluta. Ii placea sa stea dupa soba. Facea mamaie focul iarna de duduia soba aia, iar pisica mea se ducea mereu dupa soba, unde era cel mai cald. Nu o bagam in pat cu mine, dar stateam langa ea si o mangaiam continuu.

Am mai avut si alte pisici. Unele aveau voie in casa, altele nici sa nu auda mamaia ca incercam sa le furisez la caldurica.

Pentru toate luam de la micul magazin din piata boabe. Mica fiind, ciuguleam si eu cateva in drum spre casa. Aveau gust de peste si carne cruda. Acum mi se pare scarbos sa mananc asa ceva, insa atunci… Alte vremuri.

De ceva ani am porcusori de guineea. Am avut familie, mamica si tatic, au facut porcusori mici si frumosi. Zburliti si colorati. I-am dat la diverse cunostinte. Nu stiu daca mai traiesc sau nu. Mama porc s-a imbolnavit, a paralizat de la brau in jos si a murit. Tata porc, de durere sau de lipsa de cotaiala a murit si el.

De trei ani il am insa pe Ozzy. E fluffy si zburlit tot, tot.

Vara asta, pentru ca am fost de colo colo, ba la mare, ba pe colo, ba pe colea, ba in Bucuresti, ba in Targoviste, nu l-am putut lua cu mine peste tot. Asa ca l-am lasat in grija la mamaie. A avut grija de el, i-a dat castraveti, morcovi, papadie din curte. Numai delicatese.

Azi insa m-am intors in capitala si l-am luat cu mine. Nu am masina asa ca am mers, ca de fiecare data, cu maxi taxi. Intra un nene, zambeste, „Aaaa, porcusor. Frumos. Mananca mere?” „Da, ii plac” si mi-a dat un mini mar pentru un mini Ozzy.

Si uite asa, am dormit amandoi pe drum, ne-a zdruncinat soferul cu tot cu masina cu tot cu gropi cu tot cu matele noastre din interior. Dar cel putin a avut un mar dulce si mic la care sa rontaie. Multumim, nenea strain!

De azi, casa nu va mai fi asa de goala.

Welcome home, Oz! ♥

Lasă un răspuns

