Enjoy!♥

Mă mă mă mă mă mă…
Yo…
Mi-a dat un dolar paranormal cu piramida
Babilon, semiramidă şi m-agită
Mi-a spus: “Te ţin în vogă ca Moga, tu doar fă strofa.
Eu te-am drogat, man, să fii celebru şi bogat.”
Dar drogat şi dopat, deodată vine încordat
Doxat, coxat, nu mă mai satur
Când l-am văzut am rămas fără cuvinte
Avea coarne, coada lungă, limba scoasă şi copite.

Frate, eu sunt omul modern
Nu am timp să fiu vreun model
Cum se face că nu am dreptate
Când eu sunt cel mai bun la toate.

Frate, eu sunt omul modern
Oa, oa, oa…
Cum se face că nu am dreptate
Când eu sunt cel mai bun la toate.

De fapt, eu rupt de realitate
Mă trezesc la maturitate, cad în păcate
Răul nu poate să stea departe
Şi mă absoarbe…

Doamne, scaldă-mă-n lumina ta
Ocroteşte-mă, zâmbeşte-mi, iubeşte-mă, iartă-mă, iată-mă
Sunt vocea Ta, săgeata Ta, băiatul e soldatul Tău
Ştiu că Tu eşti calea, Tu eşti muntele şi marea.
Tu eşti Valea Regilor, Tu eşti piperul şi sărea
Eşti tot ce pun în toate, Tu eşti cerul şi zărea
Tu m-ai construit tare şi puternic
Ca să mă ţin vâltoare în continuare… Tată, sunt nevrednic.
Sunt nemernic, fă-mi conştiinţă mai largă
Arată-mi, energii m-atrag că senzaţii mă-ncearcă
Tu eşti liniştea frumoasă peste cuvinte, cuprinde-mă
Arată-mi cine mă vinde şi cine mă vindecă.

Frate, eu sunt omul modern
Nu am timp să fiu vreun model
Cum se face că nu am dreptate
Când eu sunt cel mai bun la toate.

Frate, eu sunt omul modern
Nu am timp să fiu vreun model
Cum se face că nu am dreptate
Când eu sunt cel mai bun la toate.

Frate, eu sunt omul modern
Oa, oa, oa…
Cum se face că nu am dreptate
Când eu sunt cel mai bun la toate.

De fapt, eu rupt de realitate
Mă trezesc la maturitate, cad în păcate
Râul nu poate să stea departe
Şï mă absoarbe…

Lasă un răspuns

