Mai sus nu e nimic, apasa aici.

Ai ceva gros?
Gros, lung si tare.
De imbracat, ma, futardel. Haine, ca mergem pe gheata la -40grade.
Ce da iar pluralul te bate, eu nu vin nicaunde.

Inamicu micu?

La polul nud.

Letz goe.

Unde cacatoc o sa dormi daca nu ti-ai adus cort?
Ma faci sa rad si ma amuzi.

Hai ma, turturel, mai ai? Ca deja se-ntuneca.

Aproape am tergatat, nu ma tot grabeste.
Ce turnu din pizda-i asta?
Nu stiu, peleme, am facut exact dupa planuri,ca la jucariile din kinder. Ii gresita gheta, bate vantii. Ceva daz nat puscheit.

Mda, in cortul meu nu dormi.

Misca-ti roata ca ma-apesi pe cuc.
Vrei sa dormi afara?
No, nu mai tot inghesui asa ma dospitule ca n-am loc nici sa clipesc.
Da nu te mai tot foii atata ma popandaule.

F.O.C.A., cred ca cineva s-o cacat pe el…

Nu mai prindem satelitul.
Da ce prindem?
Trinitas…

Cu ce talau sa-l prindem?

Ti-am zis ca e curios.
L-am momit cu un os.
Pentru ca curiosu
Papa osu!

Ce butalau…

Vrei sa stam acuma sa vorbim despre cum am ajuns in situatia asta in timp ce eu imediat cad de la einspe mii de metri si mor? Nu mai bine ma ridici odata ca sa nu lungim deja situatia asta limita care oricum s-o lungit prea mult? In plus, ii critic sa ma ridici ca nu mai suport asteptare, orice secunda in plus ar putea fi fatala pentru ca structura ghetii este foarte sensibila. Uite, vezi cum alunec? Da drumu la Macheciau si ajuta-ma.

Ce e mai important? Macheciau sau eu?
Pai…
Nu cred ca stai sa te gandesti. Futu-te-n antena de ingrat nespalat.

Lasă un răspuns

