Hey, studenti de pretudindeni!

Hei, oameni care intra pe acest blog!

Va distrati? Petreceti? Va traiti viata de student la maximum? Good for you(lucky bastards!)!

Am inceput anul II de o luna. O luna absolut plina, fuga de colo colo, hartii, acomodare, teme o tona si mai mult de atat.

Sa stii ca nu doar cei de anul I trebuie sa se acomodeze. No,no!

Vrei sa stii saptamana mea? Probabil ca nu, insa eu o sa ma vait aici ca doar e locul meu, lumea mea, singurul loc in care eu sunt stapana si eu zic ce e bine si ce nu.

Facultatea s-a inceput de o luna. Eu nu am mai iesit in oras de o luna si ceva. A, pai ce, nu iti faci timp de distracite? As vrea. Ori n-am timp, ori nu stiu sa-mi fac. Inca nu m-am decis pentru ce anume sunt de vina. Am stat in facultate saptaman asta… hmmm… ia sa numar orele…4,10,20… hmm, total de 36 de ore. Da, ai citit bine, 36 de ore. Intr-o saptamana. DOAR intr-o saptamana. Pai cum?! E, pai uite bine, ca am cursuri cu duiumu, am si sport optional, am si modulul de psiho-pedagogie. Care ghici cand se tine. Azi. Ce zi e azi? Sambata, oameni buni.

A fost o nebunie totala cu acest modul. Orar dat anapoda. Am fost in Pitar, a pai nu aici, in Edgar. Bine, fugi in Edgar atunci. La Odobescu. Un prof de spaniola vorbea acolo mult. A, nu aici, domnisoara. La etajul 2, la Hasdeu. Stau o ora la Hasdeu, imi dau seama ca sunt la alta serie. A, pai nu aici, la Maiorescu. Bun, pana la urma la Maiorescu trebuia sa fiu. Si am stat azi in Universitate de la 10 la 18. O fantasticime. Acest modul se incepe normal din anul I, dar cum invatamantul nostru vrea sa fie schimbator ca niste sosete de proasta calitate care se rup dupa prima purtare, anul trecut s-a spus ca nu se mai face acum, se face dupa licenta. Pe bani. Iar bani?! Era de asteptat. Acu si-au dat seama ca hai, totusi, sa-i lasam sa-l faca. Iar noi, anul II, an special, trebuie sa recuperam materia din anul I si sa facem in acelasi timp si materia pentru anul II.

Deci? Zi ca nu-i o minunatie!

Am noroc ca profii de la acest modul sunt foarte tari! Psihologia(pentru anul I) o facem cu o profa tanara si aparent foarte de treaba si cu metode de predare bune, nu dictare si atat. Iar Pedagogia(anul II) facem cu un mosulica. Am fost initial terifiata. Sa vezi acu comunism si 20 de pagini in 2 ore. Domnule, unii oameni sunt facuti sa fie profesori! ♥Il ador pe nenea asta, preda exceptional si da multe exemple din viata personala-inventate sau nu, nu ma intereseaza- ceea ce e super. Radem, dam din cap a confirmare pentru tot ce zice si suntem cu urechile burlan! Vorbesc la plural, cred ca toti au fost ca si mine de incantati. Doar ca se simte oboseala, se simte durerea de cap si de ochii.

Oricum, ironie sa predai copiilor cum sa fie buni profesori intr-o maniera plictisitoare si deloc buna si eficienta, tu fiind un profesor foarte prost. Lucky for us, it’s more than ok.

Deci, am revenit de acum pana la sfarsitul anului II la programul acela de odinioara in care se invata de luni pana sambata, duminica fiind singura zi libera.

Nu am mai fost acasa de o luna si jumatate aproape. Nu e corect… Vreau la mama acasa!!

Ma plang? Pai da. Justificat? Eu zic ca da. Insa bai, baiete, pe mine nu ma face un program incarcat! Ai auzit? Ai auzit FLLS? Nu ma faci tu pe mine, fetito! Iti arat eu ca o sa te dobor si o sa plangi cerand indurare!

Dar totusi, lasa-mi putin timp. Vreau sa pierd si eu o noapte. Vreau si eu in kulturhaus, vreau si eu in club A, vreau si eu sa pierd putin timp. Am nevoie de o iesire si putina relaxare. Am nevoie de putina libertate!

Lasă un răspuns

