Vreau sa scriu si nu stiu ce. Ma uit ca acusica se face o luna de la ultimul post pus. Si imi e mila. Am dorit-o mult pe Grivie si am si avut-o. Insa acum o neglijez prea tare. Si sincer, nu merita, ca are niste scrieri mici si prapadite, dar pline de suflet si caldura. Unele chiar haioase si frumoase. Si uite asa, totul se uita si incet se dezintegreaza. Ce sa-i fac eu timpului daca trece?

Vreau sa scriu si nu stiu ce. Sunt atat de obosita si plictisita, incat mi-e lene sa scriu despre orice.  Plus ca nu am ce sa fac decat sa adaug la plictiseala ta si mai multa plictiseala.

Oricum, numai ganduri negre in ultima perioada asa ca it’s for the best.

E rau sa fii doar tu. Doar timpul te gadila-n ureche soptind: ha, nici saptamana asta nu-ti ofer ragaz. Tu inveti, iar eu trec. Tu nu iesi nicaieri, iar eu trec. Trec, petrec, iar tu esti doar trista si singura. Deh, poate ti-o meriti. Poate nu. Dar ce sa stiu eu? Eu sunt timpul. Eu doar trec. Si te aduc pe tine cu un pas mai aproape de marele final putin cate putin.

Concluzie:timpul este un mare bulangiu.

3 răspunsuri »

  1. Lunatic spune:

    Mai bine scrii mai rar ceva „pline de suflet si caldura” decat sa arunci gramezi de cuvinte pe banda rulanta reci si seci… Timpul ne fute pe toti la um moment dat…
    Cand n’ai timp pentru Grivie faci altceva, nu? Treburi, muncesti, mergi, mananci, discuti, patesti chestii, repari, invarti un bec, etc.. si din toate lucrurile astea, Grivie extrage idei pentru scris. Profita de timpul incare n’ai timp.. sa’i poti intoarce foaia „marelui bulangiului” cand stagneaza 😉

    Apreciază

  2. Lunatic spune:

    imi cer scuze gramaticii pentru „scrii mai rar ceva “pline de..”(de la copy-paste)..
    am scris in graba.. ca cineva e bulangiu… o.O
    Ma bucurca ti-a prins bine comentariul 😉

    Apreciază

Lasă un răspuns

