Daca nu stiai, in perioda asta e Unifest. Nu o sa zic eu ce si cum e, uite aici programul. Dai click acolo pe harta pe locatia unde te gasesti si enjoy. Muzee free. Doar carnet de student. Concerte, piese de teatru si opera tot free. Doar ca trebuie sa te duci cu o zi inainte de evenimenul respectiv sa iti iei belet. Si staf, du-te din timp ca nu mai gasesti nimic mai incolo, iar tot ce e bun se da foarte repede.

Hei, student! Ia mai lasa putin berea si cluburile si du-te si pe la astea.

In alta ordine de idei, azi am fost la un Training. Uite aici la ce am fost. S-a meritat, iar nenea asta, Teolin este.. fantastic e putin spus. Da click pe filmuletul de acolo si ramai uimit de locurile in care a fost. Am intalnit oameni diferiti, foarte diferiti, dar am descoperit ca avem extrem de multe in comun. Poate planuri de student. Visuri de student. Idealuri de student. Planuri marete de indeplinit! Daca ai ocazia sa participi, nu ezita!

Si, baaai, nene! Stii ce am facut azi? Am mancat la cantina aia renumita de la Drept. Absolut fabuloasa. Mancare super buna la pret foarte mic. Da, nu am mai fost pana acum, da, razi de mine sau zi ce vrei. Nu am drum deloc pe acolo, asa ca nu am avut ocazia sa ma duc. Dar m-as mai duce!

Lasă un răspuns

