Am fost acasa, profitand de ziua de luni libera cu pretextul alegerilor. Pff, ce sa-ti spun, daca voiam sa votez, fix ziua de luni ma impiedica sa o fac…/:) Am fost, am profitat, mi-am incarcat bateriile pentru inca doua saptamani departe de ai mei.

Am fost acasa si am lenevit, nu la vot. Doamne fereste!

Aveam planuri marete, planuri de petrecere a unei duminici cu multe rasete si chicoteli. Ma, nu a iesit cum am vrut eu, in ideea ca, din cauza vremii nu ne-am putut plimba prin parc si nici pe platou cum mi-am propus si nici sa ne ducem la patinuar. Insa, chiar daca am stat in casa, a iesit cu tipete de proportii! Fratimiu e ca o gogosica, foarte apucabila, de solduri mai ales si numa bun de „chinuit”! E mult prea fluffy ca sa nu iti infigi degetele in el, uneori prea tare „Au, Ada, ma doare!!”, alteori nu suficient „Ha, ha, nu ma doare!!”

Am mancat 3/4 din ce mi-a adus mosu Nicolae. A mai ramas nuiaua de alun, care deh, nu se prea bine digera. Am adus-o si am pus-o in mini-pomu-bradu meu de Craciun.

Atat am avut de spus. Ca am mancat multa ciocolata si ca am avut parte de multe reprize de chinuiala cu mucia!

Lasă un răspuns

