Am avut o saptamana de pomina. Sesiunea nici nu s-a inceput si deja am dat jumatate din examene. Perioada stresanta, litri intregi de Burn, cafele si somn prea putin. Prima si ultima noapte alba pentru invatat. Nu sunt facuta pentru asa ceva. Am nevoie sa fiu hranita, iubita si dormita ca sa functionez cum trebuie.

Suntem impreuna de o saptamana. Chiar daca a trecut doar o saptamana am impresia ca ne-a fost cumva sortit sa ajungem aici amandoi. Ne intelegem de minune, ne cautam din priviri. Nu ne gasim, strigam si pana la urma ajungem sa ne atingem si sa toarcem impreuna.

Stiu ca spun prostii, stiu ca uneori tip si iti suflu in fata pentru ca nu ai voie pe masa, dar tu nu vrei sa ma intelegi. Stiu ca nu iti place cand plec si te incui in camera. Dar ti-am luat un soricel de jucarie pe care-l ametesti de colo colo. Nu stiu sigur ce simti tu, dar atunci cand torci-purrrrrr- imi faci sufletul sa zambeasca. Ma calmezi. Faptul ca iti vad ochisorii mari si verzui dimineata ma face sa zambesc. Faptul ca te asezi langa mine si torci atunci cand sunt inconjurata de foi, caiete, carti si markere ma face sa gandesc pozitiv.

In prima seara am vrut sa te pun intr-o cusca de-a lui Oz sa dormi ca mi-a fost frica sa nu te strivesc daca cumva ma intorc de pe-o parte pe alta. Insa ai mieunat continuu. Am incercat sa te ignor, dar nu s-a putut. Ti-am dat drumul, ai sarit direct in pat si acolo ai ramas. Stiu ca esti destept, niciodata nu dormi la picioare, dormi numai langa mine pe pat sau sus, in varful pernelor, deasupra capului meu. Da, uneori te sufoc cu dragostea mea, dar rezisti. Esti prea fluffy si ai o fata de leu. Sari ca o veverita pe pernele de pe canapea si esti ca un caine mereu dupa picioarele mele. Esti o minune!

Nu stai locului o clipa cand esti treaz, dormi bomba si in locuri unde nu prea ai avea voie. Dar nu am ce sa-ti fac, esti prea dragut ca sa te cert. Plus ca esti foarte insistent si chiar daca zic eu nu nu si iar nu, pana la urma tot ca tine facem. Te dau jos te urci pe scaun in spatele meu, apoi iti iei avant si te urci, la propriu in capul meu, te asezi cu coada de-o parte si capul de-o parte a gatului meu si torci. Pai cum vine asta? Bai, ma gadili!

Te joci cu ciucurele facut de mamaie, cu cablul de la tv, cu punga de hartie de la Stradivarius. Te joci mereu. Cu coada, cu pernele, te bagi in ghiozdan si ma privest de acolo miseleste. Te duci la Oz, maraiti unu la altu, il scuipi, apoi pleci agale, dand din fund. Mereu stai mai mult cu curu in sus. Aluneci pe parchetul asta fara de covoare de numa numa. Sari de pe o perna pe alta ca o veverita zburatoare, mai bine-ti puneam numele Brotacel. Hm…. O sa ma mai gandesc la asta.

Ai cele mai ciudate stiluri de a dormi. Si de a te intinde. Pe verticala, pe orizontala, pe jumatate. Esti un special!

Am mainile pline de urme ale afectiunii tale. Mai mult pe stanga, pentru ca tu stateai in bratele mele, cu dreapta scriam si cu stanga ma jucam cu tine. Stiu stiu, pot sa ma joc cu tine si cu o simpla jucarie, dar daca nu simti placerea, daca contactul nu e direct, ce rost mai are? Le consider cadouri. Bratari naturale pe care mi le daruiesti cu dragoste. Esti iubitul pe care mi l-am dormit mereu!

Spre exemplu, acum abia pot scrie pentru ca esti fix pe birou in fata laptopului dormi ca o bomba. Te mai trezesti, te uiti la mine, faci meow, incepi sa torci puternic si din ce in ce mai putin pana adormi bustean. Tu esti bustean!

Bravo, mister, acum te-ai asezat si cu capul pe mana mea stanga. Pai ce e ea, e perna? Esti un rasfatat cu urechiuse mici si ochii mari!

Barbatul perfect descris mai sus este Cairo.

Faceti cunostinta cu Cairo:

 

 

Grivie-Cairo (7) Grivie-Cairo (8) Grivie-Cairo (9) Grivie-Cairo (1) Grivie-Cairo (2) Grivie-Cairo (3) Grivie-Cairo (4) Grivie-Cairo (5) Grivie-Cairo (6)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mama, te iubesc enorm pentru ca ma faci fericita si mereu stii ce imi doresc! Mario, esti cel mai tare! Iar Cairo este cel mai frumos cadou!

Inca vreo 20 si pot muri impacata!

3 răspunsuri »

  1. Meow | Grivie spune:

    […] vrei sa mai vezi poze sau sa citesti despre el, poti da un click aici pentru unu, si un click aici pentru […]

    Apreciază

Lasă un răspuns

