Ha ha!

Am avut o problema cu un dinte si a fost nevoie de scoaterea dumnealui. Mama, innebunita, sa nu cumva sa-l scot fara sa fie ea sa se asigure ca totul e bine. Am incercat in nenumarate randuri sa-i spun ca nu e nici o problema, ca mi-a zis doctorul ca nu e problema, nu o sa sangerez, nu e nimic complicat ca oricum e deplasat total aiurea si nici nu se mai tine in maxilar. Mama, nu si nu! Poate altii ar fi inceput sa tipe ca sa inteleaga si sa nu vina. Insa eu am zis „Bine, mama, il scot cand poti sa vii si tu”. Cand? Saptamana viitoare. Bine, atunci mergem. Ies de la facultate, ma duc la gara, o astept la maxi, zambim larg cand ne vedem si ne luam in brate! „Iubita mea!” imi spune ea, strangandu-ma in brate. Am luat-o de mana si am mers spre statia de ratb. Luam noi 123, mergem pana la mama dentistilordlfkogjfd in capatul celalalt al Bucurestiului. Ajungem bineinteles mai devreme, stam si palavragim cu ton foarte mic, ca doar eram in sala de asteptare. Eu, aproape 21 de ani si un baietel de.. sa zicem 7-9 ani eram cu mamele dupa noi. Restul oamenilor singuri veniti acolo. M-a amuzat treaba, insa nu intr-un mod negativ.

Mi-a venit randul, i-am zis sa nu vina cu mine acolo. Am acceptat pana la dentist, dar sa stea pe scaun acolo afara. Bine. Ma asez pe scaun, stau, vorbesc cu tanti asistenta-o tanti f draguta-, ma tine mereu de mana cand e sa-mi bage acul ala nenorocit in gingie. Si ma gandesc la mamica mea care sta in sala de asteptare si se nelinisteste. „”Nu vrei sa vina mami aici?” „Ei, nu, am fost de acord sa vina aici, dar nu si aici aici, sa vada ce face domnu doctor” „Lasa, bine ca a venit ca daca statea acasa era mult mai ingrijorata. Daca vrei, ma duc si o chem” …ma tot gandeam daca sa o chem sau nu. Nu am vrut sa creada ca sunt nerecunoscatoare si ca, nu stiu, i-am „poruncit” sa stea afara, imi parea rau si imi era sa nu fi ramas cu vreo impresie gresita. „Haideti totusi daca vreti sa o chemati ca sa nu zica ca imi e rusine sau ca nu vreau sa fie aici.” „Bine, ma duc, uite, are si unde sa stea.”Si imi arata un fotoliu fix in fata scaunului unde stateam eu, putand sa vada tot ce se intampla. Am regretat pe loc decizia de a-i spune sa vina. Bine ca nu a venit.

Imi face anestezie in 2 locuri, asistenta ma tine de mana, eu o strang de mana, dar nu prea tare. Nu e foarte tanara si are mainile foarte subtiri si fine. Incepe sa-mi amorteasca partea dreapta si simt ca-mi curg bale. „Domn doctor, cred ca imi curge o baaahaaa” „Nu-ti curge nici o bala. Taci si gura mare” Vvjjjjj, gjjjj, scartz, poc poc, scartz iar si scoate dintele, sange cam mult pe peste tot. M-a amuzat cand am vazut cat de mare e radacina si cat de sanatos era. Ce sa-i fac fraierului daca nu a stiut unde sa creasca? Nu e vina mea!

Ies eu, o vad pe mama deja in picioare, se uita dubios la mine, ma intreaba de n ori daca am ceva, daca pot sa merg, daca sunt ametita, etc. Ma amuza si ma incalzeste in acelasi timp grija ei. Mergem , o intreb mereu daca imi curge o bala si daca sunt stramba. Imi zice ca nu si nu. Eu nu, ca simt eu ca sunt stramba. Ma uit in fiecare geam ce-l prind de la fiecare masina. Da, ba, nu-s stramba. Hihi. Pun esarfa la gura pentru orice eventualitate. Ajungem acasa, mancam, eu doar intr-o parte si foarte putin. Zice mama dupa 2 ore, „Ia fluiera!” Eu…”?!” nu pot sa fluier! Rade de se prapadeste de mine si eu spun cu suspin „Tu cand vrei sa fluier, nu fluier!” Rade iar. Peste inca o ora, ma duc la ea victorioasa, pot sa fluier, anestezia e paaa de tot!

„Auzi, da la Mario a venit mereu Zana Maseluta. La mine nema. V-ati batut joc de mine si tu si mamie si m-ati pus sa ii arunc pe acoperis sa ii ia ciorile ca o sa fie noroc ca bla bla” „Ce sa-ti fac mama daca ai fost mai fraiera. Frati-tu a zis clar. Mami, Zana Maseluta-bani!”

Mergem a doua zi dupa martisoare si dupa prostii inutile dar care ne plac.

A treia zi trebuie sa plece. Ma trezesc, cu melodia „De ziua ta”-3SE. Vine, ma imbratiseaza si-mi da 21 de buchete de ghiocei. O strang tare in brate! Nu va fi aici cu mine de ziua mea, iar noi mereu ne-am facut fel de fel de surprize. Se uita la mine si zice „Ia vezi sub perna ca parca a zburat pe aici ceva” Bag mana, bani. O strang iar in brate.  „Nu stiu, fai mamico, nu-s de la mine, cred ca te-a auzit zana si s-a pus pe treaba!”

21 de buchetele de ghiocei-Grivie

2 răspunsuri »

  1. eumiealmeu spune:

    să știi că ai noroc pentru că mama ta vrea să stea doar la stoma cu tine. a mea venea la examenele de la facultate. stătea la ușă, ca toți ceilalți studenți și secretara râdea de ea, cu simpatie: trebuie să vă dăm și dv diplomă de absolvire… 🙂
    totuși e bine să ai o mamă! 🙂

    Apreciază

    • Grivie spune:

      A, deci se poate si mai si. 🙂 Lasa, ca e frumos si o sa vina un moment cand o sa tanjim dupa aceste clipe! E prea bine sa ai mama si familia in general aproape si sa vezi ca le pasa, nu ca au pe cap doar cum sa faca bani bani si iar bani.

      Apreciază

Lasă un răspuns

