Da, ti-am mai spus cat imi place luna Martie? E, nu pe naiba! Am spus-o de n ori, aici, acolo, peste tot. Ador luna Martie, ador cand este ziua mea. Raspund la fiecare mesaj cu drag, cu zambetul pe buze si mai ales in suflet! Va raspund cu nerabdare, ma bucur cand va ganditi la mine, fie si o zi pe an, fie si 3 secunde pe an, in ziua de 4 martie.

Am facut 21 de ani, sunt majora in toate statele. Am avut placerea de a primi 228 de urari pe Facebook, 20 de mesaje, vreo 10 telefoane, nepunand la socoteala telefoanele multe de la mama in care imi ura La multi ani, iubita mea!, 16 mesaje pe telefon.

Va multumesc! Iar, din nou si inca o data!

Si, ca si in Vama, rasaritul ne-a prins cu asta:

atunci cand Kultur incerca sa se inchida. 🙂

Lasă un răspuns

