Oamenii vorbesc despre tine mereu. Unii te lauda, altii te blameaza. Unora li se lumineaza fata cand aud de tine, in timp ce altii se incrunta si fac riduri.

Pentru unii nu mai esti ce ai fost. Ca atunci erai tu buna, iar ca acum nu mai esti cum erai. Adica BUNA.

Eu nu te stiu cum erai tu acum multi ani. Eu te stiu asa cum esti acum. Nu am termen sa te compar. Nu pot spune ca te-ai schimbat. Nu pot spune ca ai fost alta.

Da, am auzit povesti despre tine. Stiu ca esti suparata pentru ca au inceput sa vina si oameni ce n-au ce cauta acolo. Stiu ca vin oameni care nu indragesc becul la fel de mult ca mine. Stiu…

Imi e dor groaznic de tine. Ma gandesc la tine. Stii, ti-am inregistrat sunetul vara trecuta. Te am mereu aici.

Anul trece cu gandul la tine. Cu gandul ca o saptamana o sa fiu cu tine.

Ca nisipul ma va gadila, ca valurile imi vor spala nisipul de pe glezne. Ca o sa ma joc cu o mana printre firele tale de nisip, iar cu alta sa tin tigara din care sa trag cu pofta. Ca o sa simt valurile care-mi vor fura nisipul de sub talpa. Sunt indragostita de nisipul tau. 🙂

Imi e dor de tine. Vreau sa stau pana dimineata sub acel bec de care m-am indragostit din prima clipa cand l-am vazut. Inalt, puternic, unic. Da, nene, iubesc becul ala. Asa cum tu nu vei putea iubi nici macar un animal. Vreau sa stau sub el. Sa dansez pana nu imi mai simt picioarele. Sa cad pe nisipul rece si sa pasez in stanga un pet de bere si in dreapta o sticla de vodka. Vreau sa rad, vreau sa o iau pe C. de maini si sa ne invartim ca nebunele. Vreau sa arunc fluturasul cu luminita in aer si sa alerg dupa el pe plaja in miez de noapte.

Vreau sa ma duc sa-mi scald picioarele in apa. Chiar daca e rece si -mi face pielea de gaina, iar la cativa pasi, un tanar se usureaza in timp ce vorbeste cu prietena lui. Vreau sa ajung in camera si sa incerc sa ma scutur bine de nisip. Si sa tip cand vad o droaie de nisip pe cearceaful alb.

Vreau sa mananc scoici la cherhana, sa deschid usa si sa cobor pe scarile inegale de lemn. Sa ma descalt si sa-mi tin sandalele in mana. Sa cutreier plaja cu picioarele in apa pana in locul cu scoici. Sa sar si sa ma stropesc. Sa-i stropesc pe cei din jur. Sa radem.

Vreau sa ma bronzez iar doar pe glezne si pe genunchi. Sa ma duc in mare, iar valurile sa ma dea dadura. Vreau sa fac concurs de scufundat. Cu o mana se tine nasul, cu cealalta punctul comun ce ne uneste.

Vreau sa-mi fac codita. Vreau sa fie albastra.

Vreau sa ma uit la spectacolul cu foc. Vreau sa ma uit la oamenii care vin acolo, care se vad a fi oamenii locului. Vreau sa-l mai intalnesc pe baietul ala de tara pe jos dupa el, legata de catarama unei curele, o sticla de vin rosu dimineata.

Te vreau! Vreau sa vad cum rasare soarele roz-mov-galben-rosu-niciodata la fel. Vreau sa ascult Lost Song si sa oftez de bucurie. Vreau sa am acel zambet tamp pe fata.

Vreau…

Vreau…

Vreau…

Vreau………

Stiu ca nu o sa ne vedem vara asta. Am incercat sa-mi fac programul in asa fel incat sa te pot simti. Insa nu a fost sa fie. Te rog sa ma ierti.

A ta pentru totdeauna, indragostita,

R.

Enjoy!♥

Ar putea sa fie plaja,
Somnului de dupa pranz,
Zona sufletelor noastre,
Fara acces
Pentru turisti,
Fara zgomotul vietii
Cu orice pret

Ti-as aprinde eu tigara
Cu o lupa de citit
Soarele iti incalzeste trupul
Pentru seara ce vine in curand
O sa arzi toata noaptea,
Piele de foc

Undeva prin vama,
Cand betivii dorm,
Soarele rasare,
Ne vede-mpreuna
Si parca s-ar ascunde
Sa nu deranjeze,
Dar nici el n-are somn…

Expozitia mea de scoici
Cu vanzare pe sarut,
De la doua pana la sase-o tin deschis
Sau vrei sa inotam
Inspre miazazi
Vrei sa-notam
Catre spuma din zare

Undeva prin vama,
Cand betivii dorm,
Soarele rasare,
Ne vede-mpreuna
Si parca s-ar ascunde
Sa nu deranjeze,
Dar nici el n-are somn…

Am sa intru-n tine ca marea-n cort
Am sa intru-n tine si-am sa cad in gol
Tremur tot si imi vine sa plang
Cum sa ametesti de la un sarut?
Limbile noastre danseaza pe cer
Iubito, tu-mi dai mult mai mult decat cer
Sanii tai arsi imi strivesc inima,
Iubito, unde duce iubirea ta?

Undeva prin vama,
Cand betivii dorm,
Soarele rasare,
Ne vede impreuna
Si parca s-ar ascunde
Sa nu deranjeze,
Dar nici el n-are somn…

Undeva prin vama
Cand betivii dorm
In ultimul cort
E inca liniste…

Un răspuns »

  1. […] fost in America toata vara si singurul regret a fost faptul ca nu am apucat sa dau o fuga pana in Vama. Mda, eu eram in America, insa gandul imi era tot la Vama noastra mica si […]

    Apreciază

Lasă un răspuns

