Baieti, cunosteti senzatia aia maxima cand vedeti o grasa in fusta mini? Mini ca mini, insa e si foarte mulata. Si rauri si oceane de celulita afara se revarsa. Iar tu razi ori te strambi, ori ti se intoarce stomacul pe dos. Sau senzatia aia cand esti la metrou si ridici putin capul si vezi o mana tinandu-te de porcaria aia de plastic? Si subratul manei aleia e plin de par? Negru si des? De femeie?

Ei bine, asa cum nici voi nu vreti sa vedeti lucruri urate din partea femeilor, asa si eu, am sa va rog 3 lucruri. Bine, poate 4…

Inca sunteti tineri, incetati purtatul sandalelor! Si nu ma refer cand va duceti in vizita la bunica sau la mare. Ma refer in oras. Unde pe o zona de 1 km patrat, 90% este doar asfalt. D-aia s-au inventat tenesii, d-aia s-a inventat adidasu prin care dejtele tale de la picioare pot sa respire. Eu inteleg ca moda retro a revenit in forta si ca bunicul dumitale poarta sandale cu sosete. Jur ca n-am nimic impotriva dumnealui, insa tu, tanar la 20-30 de ani sa porti sandale cu sosete? Mai da-o-n ma-sa de treaba!

Eu am inteles ca ai un corp frumos si ca nu ti-e rusine cu el, ca ai mai dat si pe la sala, ca ai un trapez frumusel conturat, insa sa te vad pe strada cu nenorocitele alea de tricouri cu decolteu V, mor! Iti iese parul de pe piept prin decolteu, iti vad conturul sanilor, iti vad parul de pe piept care a inceput sa rasada. Este scarbos, este groaznic. Sa stii, nu tot ce vezi tu pe podium sau in revistele de le ai in baie merge pe strada. Decolteul in V e doar pentru fete pentru ca… ce sa mai, o pereche de sani feminini arata traznet intr-un V!

Hm, tricoul ca tricoul, dar ce zici de maiourile alea care sunt atat de falfaite incat sunt ca si cum n-ar fi? Alea pe care o adiere le sufla si se vede tot. Alea care au un decolteu adanc-si ele- rotund si cu bretelele lungi si cu doua miiici fasiuta care iti acopera doar petele alea doua maro de pe piept. Cum ma sa zici ca esti baiat si sa iesi asa din casa? Esti frezat, aranjat, mirosi bine, dar poc, vii cu un d-asta de iti vad mameloanele nedatatoare de lapte.

Of, si blugii. Eu ador blugii. Am blugi. De casa, de afara si de dormit. Mdap, eu sunt fata care a reusit sa doarma in blugi. Si accept la baieti si blugii largi, si cei skinny. Dar sa fie cel mai scurt pana la genunchi. Insa cand te vad eu pe tine, tantos ca un zmeu iesind din metrou si indreptandu-te pe scarile rulante si eu, ca o ghinionista, in spatele tau si iti vad blugii foarte mulati si scurti pana la jumatatea pulpei superioare, iar mor. Blugii aia plesnesc pe tine, puisor. Firele tale de par de pe picioare sunt atrofiate, iar pulpanele tale cam tipa. De ce?!

Si da, am scris si pe Facebook, scriu si aici. Va rog, aruncati din garderoba cele de mai sus. Sunt ingrozitoare! Sandalele ia-le cu tine la mare si doar atat.

2 răspunsuri »

  1. George93 spune:

    Pe bune ai blugi de dormit? Presupun ca te simti foarte comoda in ei :)) Denim-ul e cel mai bun tesut in care sa dormi, e moale, subtire si iti lasa pielea sa respire :))
    P.S. se apropie 1 iunie, ti-ai pregatit articol-ul anual? 😀

    Apreciază

    • Grivie spune:

      Ce pot sa spun, sunt fana blugi :))
      Acum nu mai am, dar in liceu 1 an intreg cel putin am dormit numai in blugi si pot spune ca imi placea. Nu stiu ce s-a petrecut intre timp :))

      Sincer, nu. Sunt atat de ocupata, incat abia mai am timp sa-mi „vars” of-urile pe aici. Insa poate, poate iese ceva 🙂

      Apreciază

Lasă un răspuns

