Ma urasti. Stiu. Si eu m-as uri daca mi-as face ce ti-am facut tie. Dar trebuie sa intelegi ca e pentru binele tuturor. Si al meu si al tau. Si al bunicii la care vei sta impreuna cu unchiul M toata vara.

Te-am despufosenizat. Da, stiu am facut un lucru ingrozitor. Te uiti in oglinda si nu intelegi ce se petrece cu tine. Dupa ce am venit de la coaforul de animalute m-ai ignorat total. Toata ziua. Te-ai dus ori pe balcon si ai stat cu nasu-n aer de tei, ori intr-un colt dupa pat si nu prea ai iesit de acolo.

Te uiti asa de urat la mine. Am incercat sa-ti intru in gratii, dar tu nu nu nu si iar nu. Dupa ce ca oricum ai fata de semi-grumpy cat, acu esti cu totul. Fruntea ti-e incruntata, ai privirea aia in care planuiesti cum sa ma ucizi in somn la noapte.

Ma, acum am vazut cat de mic esti tu de fapt. Erai asa de pufos si mare ca eu am crezut ca esti gras. Dar esti un mititel. Un mititel care, momentan, ma uraste. Ti-am lasat toata coada ca sa nu crezi ca ti-am luat toata demnitatea odata cu toata blana aia. Si capul. Esti ca un leu upgradat. Esti leul meu!

Ne-am cam chinuit acolo cu tanti doctorina. M-ai si muscat in disperarea ta de a te lasa sa scapi, dar ti-ai dat seama ca ai facut o boacana si ai inceput sa ma lingi pe mana. Stiu ca tu crezi ca te-am pedepsit cumva, dar baiete, era pufu tau peste tot prin casa. Si la tine in gura. Adu-ti aminte ca atunci cand te spalai nici nu ajungeai unde trebuie, iar blanita ta de la gat iti ramanea in gura pentru ca era prea lunga.

Stiu ca erai genialo de frumos. Dar sa stii ca si acum esti la fel de frumos. Doar ca nu asa pufos. Toata lumea te admira pe strada, cu tine am reusit sa agat cei mai faini gagici si gagicute, bineinteles, trecute de 60 de ani. Ai sa vezi tu ca o sa creasca la loc tot. Nici nu o sa te mai recunosc cand ma voi intoarce de unde plec. Dar fii pe pace. O sa Skype-uim! Ca sa nu ma uiti. Fie vorba intre noi, am aflat ca nu prea esti ca surata ta, cainele. Cica ma cam uiti cu repeziciune si fara nici un regret. Eu sper totusi sa nu fie asa.

2 răspunsuri »

  1. rokssana spune:

    fa-o pan’ la capat…pune-i si-o poza 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

