Eram fix de varsta lui Mtu cand el s-a nascut. Acum 11 ani, cand eu aveam 11 ani, el avea doar cateva zile. 

Eram suparata pe mama ca nu ma lasa sa il tin in brate. Eu eram un ghindoc, Mtu era… o gamalie de ac. Ii era frica mamei sa mi-l dea mie, un copchil de 11 ani sa tin in brate un copchil de… cam o saptamana. Insa cu timpul i-a devenit a doua mamica.

E mai greu sa iti serbezi ziua de nastere cu familia, sau ca ea sa fie alaturi de tine cand nu mai locuiti in acelasi oras, cand e distanta si program aglomerat. Si totusi.

In anul 1, mama a complotat cu colega de apartament si mi-a facut o supriza superba. Anul trecut, m-am trezit cu 21 de buchete de ghiocei, iar anul acesta m-am trezit cu ei aici. Pentru ca mamei nu ii pasa ca ploua afara, ca e urat, ca fratimiu are scoala sau ea servici. Mama mereu a facut ca lucrurile sa se intample. Ea a facut in asa fel incat sa te miri de puterea ei de a intoarce o situatie pe toate partile si de a o face sa para din imposibilitatea imposibilitatii la poc, s-a rezolvat. 

M-ai sunat de dimineata si mi-ai pus melodia noastra de La multi ani. Ai venit cu Mtu la Bucuresti, pe ploaie, pe vant ca sa nu fiu singura de ziua mea. Pentru ca mama stie cat de singura sunt aici de obicei, nu a acceptat ca si de ziua mea sa fiu singura. A facut in asa fel incat ESCU sa fie mereu aproape. Ea este cea care ne-a facut pe noi-pe mine si pe fratemeu- sa fim asa de apropiati si sa ne iubim asa de mult!

Mama, iti multumesc din nou ca esti mama mea, ca acum 22 de ani erai in chinuri groaznice si ca desi ti-am pricinuit dureri cumplite, lacrimi si vaicareli m-ai iubit cu tot sufletul tau cu mult inainte sa ma ai. Te iubesc!

Brotherly love!-Grivie 04.03.2014 Flori de primavara-Grivie-04.03.2014 Felicitare -Grivie- 04.03.2014

 

Un răspuns »

  1. ileana spune:

    te iubesc, viata mea!!!!!!!

    Apreciază

Lasă un răspuns

