Carevasazica, este a 5-a oara cand ne copilarim impreuna. Timpul trece, prietene! Si aflu ca lucrurile devin din ce in ce mai… saracacioase? Seriose? Noroc cu Grivie ca imi mai dau si eu seama de anumite schimbari care se petrec pe ici pe colo.

Ei, din datile in care ne-au prins zilele copilului impreuna, Prima data a plouat, a doua data a stat sa ploua, a treia oara a fost patetic, iar a patra oara am avut sentimente in contradictoriu privind oamenii mici. A cincea oara? Pai a cincea oara ceva mai patetic ca a treia. Nici nu am iesit afara din casa. Maine se anunta examen si mno, stam si ne prefacem ca invatam.

Aseara am irturhj pe mamaie in vis de mama focului pentru ca plecasem nu stiu unde si lasasem pisica cu ea. Si pisica a gasit un geam deschis si a sarit de la etajul 4. Si bum, pe asfalt. Dar mamaie s-a dus si a urcat-o inapoi si cand am ajuns acasa imi vad pisica fara gat. Avea capul cusut direct de corp, mamaie mesterind-o cu ac si ata si cu hocus pocus si…BOOM… pisica mea traia si torcea si miorlaia. Doar ca fara gat. Don’t ask… Si eu tipam si bla bla si mamaie nu intelegea care era problema mea. Dupa ce ca a facut ce nici un alt veterinar din lume nu ar fi reusit, mai am si pretentii. Si radea de mine si eu urlam si ea radea si pisica mea fara gat facea MEOW! O.o Cred ca asta s-a tras de la filmuletele cu Happy Tree Friends vazute in seara cu pricina.

Oricum, atata timp cat va mai tine inimioara, inca sunteti copii. Atata timp cat mai puteti zambi din suflet, inca sunteti copii. Atata timp cat lucrurile mici va mai bucura, inca sunteti copii.

As long as you feel young at heart, age is just a number! Happy children's Day!

As long as you feel young at heart, age is just a number! Happy children’s Day!
年龄不是问题,关键是拥有一颗年轻的心。 祝大家六一儿童节快乐!

Iar daca asta nu v-a gadilat putin ziua, va puteti bucura oricand de un borcan de M&M.

Ziua Copilului 2014- Un borcan de M&M de la Grivie

2 răspunsuri »

  1. ileana spune:

    Se vede ca te-ai simtit cam „singula”!!!!!

    Apreciază

Lasă un răspuns

