Tu daca ai da cerere de prietenie pe Facebook unei persoane si acea persoana, inainte sa iti accepte cererea, ti-ar da un mesaj cu „?” ce ai raspunde?

Eu una daca nu-ti recunosc mutra, nu ma apuc sa-ti scriu romane cu  intrebari gen cine esti, de ce ai dat cerere etc etc, asl pls, ca s-a dus si vremea aia. Pun un simplu „?” in ideea de a-mi exprima confuzia cu privire la identitatea si intentia ta. O mica parte din ei se prind si atunci avem o conversatie normala. Cei mai multi ori pun un ? inapoi ori incep sa balivernizeze aiurea. Ceea ce e minunat pentru ca din prima am scapat de-o belea.

Ideea e ca Facebook nu mai e ca Hi5. De fapt, daca stai sa te gandesti, nu retelele s-au schimbat, noi nu mai suntem cei care eram pe vremea Hi5-ului pentru ca am crescut. Ne-am schimbat. Si eu una nu mai accept pe Facebook pe oricine. Adevarat ca, din cate imi aduc aminte, pe Hi5 aveam o groaza de oameni cu care nici nu vorbeam si pe care nici nu-i cunosteam. Si pe Facebook am oameni cu care nu vorbesc sau poate nu i-am vazut vreodata fata in fata, insa pentru fiecare exista un motiv pentru care sunt acolo. Oricat de mic ar fi.

Dar da, au mai scapat si cativa care nu-si au locul acolo deloc. Si ce fac cu ei? Pai ce sa fac, nu ii caut si nu stau sa umblu la lista de prieteni ca doar nu m-am plictisit atat de tare. Insa urmaresc cu interes rubrica aceea de „A cui e ziua azi” si fac fix ca aici:

Grivie-2014-9 GAG-Not sure if want to wish happy birthday or unfriend

Si uite asa lista mea se curata periodic.

 

Lasă un răspuns

