Nu stiu cum obisnuiesti tu sa iti petreci Craciunul. Fiecare are prorpriul mod dat de religie, obisnuinta sau preferinta. Aici oamenii fie nu il sarbatoresc deloc, fie il sarbatoresc cu prietenii si revelionul cu familia, fie in multe alte feluri.

Pentru mine, nu pentru ca sunt romanca, ci fiindca am crescut intr-un anumit fel, Craciunul mereu a reprezentat familie. A reprezentat pom de Craciun- de obicei impodobit cu cel putin doua luni inainte din cauza lu’ fratemeu-cadouri – incepute a fi adunate cu ceva timp dinainte si ascunse de mama prin diferite unghere ale casei si apoi cautate sa fie gata in ziua cu pricina; ba uneori dupa Craciun mai descoperea ceva ascuns atat de bine ca uitase unde si cum il pusese. Deci aveam parte de cadouri in ziua si dupa ziua respectiva. Mancare romaneasca- asta da, mereu femeile gateau-mai mult mamaie si mama si mai nou si fratemeu- fel de fel de bunatati. Nu apreciezi mamaliga, cozonacii, sarmalele si friptura aia sanatoasa, mare si dintr-o bucata, decat cand ajungi sa nu mai ai acces la ele. Masa de Craciun a fost mereu acasa, in familie!

Anul acesta am fost la restaurant. M-am simtit bine. Dar a fost ca o alta zi obisnuita, nu ca o zi de Craciun. Ne-am dat mici cadouri intre noi, rusoaica mea a inventat povesti despre cum Father Frost-mosu nostru- a venit si le-a adus, la scoala ne-am dus, bineinteles, ca doar nu avem vacanta aici, nu am avut brad ca sa lumineze, in schimb scoala a organizat Christmas /New Year Gala, unde diferiti studenti au cantat, dansat si interpretat. Gala chiar a fost un succes!

Grivie 2014-Shanghai, China, -SISU- New Year Gala

Familie, mi-e dor de tine!

2 răspunsuri »

  1. ileana spune:

    Si noua ne este foarte dor, iubita mea!!

    Apreciază

  2. […] cum am mai spus, Craciunul e sfant pentru mine. Si nu pentru ca Jesus, ca nu sunt eu cu dintr-astea. Ci pentru ca familie. Iar anul acesta a fost […]

    Apreciază

Lasă un răspuns

