Nu stiu altii cum sunt, dar la mine, pe cat posibil confortul este pe primul plan. Mai ales al picioarelor pentru ca pe ele stai toata ziua, alergand de colo colo. Iar de tocuri nici nu mai vorbesc.

Am tot respectul pentru femeile care pot sa poarte asa ceva, care atunci cand poarta, nu arata ca niste girafe, ci se misca elegant-gazele mici ce sunteti. Am tot respectul pentru cele care aleg sa fie doamne, chiar daca asta inseamna chin. Pentru cele care nu se chinuie, in ideea ca se simt confortabil in pantofi cu toc, am si multa… neintelegere. Respectul ramane, ca doar au tocuri in picioare. Insa se mai adauga si un mare CUM DRACU?! reuseste. Bravo fata mea, bravo. Daca as fi funky si as purta palarie, as spune Jos Palaria.

Iar tu, barbate de te holbezi la un cur bombat definit tocmai datorita acelor tocuri, inainte sa te duci la ea s-o abordezi libidinos-ca stim ca asa merge- stai 5 secunde si admir-o si zi, Ba, femeia asta, chit ca va pica sau nu in seara asta, e o invingatoare. Daca nu intelegi de ce zic asta, urmareste mai jos:

Da, inca exista femei care n-au purtat asemenea tocuri, insa partea cu barbati este dementiala. Data viitoare cand barbate-tu comenteaza ca Hai femeie mai repede sau Frate, dar incet te misti, du-te la magazin, ia cea mai ieftina pereche de pantofi cu toc numarul lui-ca oricum o va arunca instant- si spune-i ca nu-i mai dai sa guste din briosa pana nu ii pune in picioare si da cateva ture cu ei.

Sincer, am invatat ca nu poti spune nu imi place, daca nu incerci.

Sincer, am invatat ca nu poti spune asta e usor, daca nu incerci tu sa o faci.

Sincer, am invatat ca nu poti spune nu e bine ca tine, daca nu ai incercat sa vii si tu cu o solutie.

Sincer, am invatat multe. Si inca invat.

 

Lasă un răspuns

