Stii cand o melodie este pe gustul tau din primele 5 secunde. Pur si simplu stii. Ai o senzatie inimaginabila in tot corpul si asta te face sa o asculti pana la capat. Pentru ca iti place ce iti face. Iti place cum te face sa te simti, cum se pliaza atat de bine pe starea ta.

Cred ca melodia mea preferata ramane Sierra Leone-Mt Eden (este un remix al melodiei asteia). A fost prima care m-a facut sa nu o pot scoate din playlist. Si cand zic sa o scot, adica sa nu mai ascult muzica deloc. Cand descopar o asemenea minunatie este singura si canta. Neincetat. Pe repeat. Pana simt ca e indeajuns. Apoi fac pauza, dar mereu rasare de undeva. Obsesia, desi ascunsa, ramane.

Cand am descoperit Sierra Leone eram in liceu. Si mereu va fi asociata cu cineva. Nu ti se pare ciudat cum asociem melodiile cu anumiti oameni sau locuri sau intamplari? Este ciudat, insa incredibil.♥

De la Mt Eden incoace mi-au placut multe melodii, insa nu asa, obsesiv. Pana zilele trecute. Cand am descoperit minunatia asta:

Enjoy!♥

I gave you

My hand and you told me,

That you’d never let it go.

So I said,

You’re the one I want to make a home with.

And maybe one day I’ll bear your children,

And maybe we’ll have a son and daughter,

And we’ll name them after us.

 

And I’m kissing you.

 

You gave me

Your word and said you loved me,

And that you’d never let me go,

So I said

If we find that the world ends tomorrow,

I would be content knowing that your lips,

Were the last that I touched with my own.
And I’m kissing you.

 

You love me and you’d never let me go…

Poate pe tine nu te prinde. Poate nu se pliaza pe starea inimii tale sau pe gustul tau. Nu e nimic, toti suntem unic de diferiti. Pentru mine insa, este una dintre cele mai mari obsesii muzicale.

4 răspunsuri »

  1. George93 spune:

    Sunt sigur ca asta face parte din Top10, Top5 maybe 😛

    Apreciază

    • Grivie spune:

      …. asta e all time favorite. Ma duce in trecut, viitor si prezent cum n-ai idee.
      Auzi, domne? Eu stiu ca esti departe si bla si bla, dar daca nu ne vedem in viata asta iese cu scantei mari :* Putini oameni stiu melodia asta.. esti un om minunat!

      Apreciat de 1 persoană

      • George93 spune:

        Am avut-o 24/7 pe repeat cu ceva timp in urma, versul lui Praetor mi se potrivea perfect 😛
        „dar am uitat, mirosul tau, vocea ta, tot ce-a ramas e imaginea noastra pe o banca-ntrun parc undeva”

        Cred ca voi face o vacanta singur singurel prin septembrie sa scap de tot si toate, prieteni, familie, scoala, munca, doar eu si strainatatea, probabil iti voi veni in vizita oriunde te-ai gasi Romania sau China numai sa-mi zici daca acolo se gaseste whisky si cola ca nu vrea sa ma complic cu alte amestecaturi :))
        Apropo, luna ta favorita din an se va termina maine, sper ca a trecut cu bine :”>

        Apreciat de 1 persoană

        • Grivie spune:

          O stiu pe de rost cap coada <3.
          Inca nu stiu daca o sa fiu acasa in septembrie…. Asa ca daca nu sunt, va trebui sa vizitezi Asia nu Europa:)) Iar de whisky si cola, facem rost cum n-ai idee. Doua pocnituri din degete si bam!
          S-au intamplat foarte multe in luna asta, bune si rele. "Toate trec asa se spune, insa nimic nu trece fara sa lase urme"
          Insa orice ar fi, ramane luna mea preferata. Nu in China totusi. Am nevoie de niste ghiocei si zambile ca sa fie perfecta:))
          Sper ca esti bine si cu zambetul pe buze.

          Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

