Cum stau mult la pat, internetul a redevenit tovarasul meu suprem. Era si inainte, dar cu ATAT de mult timp la dispozitie, retelele de socializare ajung foarte repede epuizate. Ca sa nu mai vorbesc de plictisealaaaaaa….

Am ajuns sa ma uit pe Youtube la o emisiune despre oameni care sunt sau nu diagnosticati oficial cu OCD(Obsessive Compulsive Disorder) adica Tulburare obsesiv-compulsiva, manifestandu-se prin curatenie obsesiva. Obsesiva intr-atat incat oamenii isi petrec tot timpul facand curat in casa, spaland aragazul de 5 ori pe zi, saltele la fel, wc la fel, tot tot! Si au fost introdusi intr-un fel de emisiune gen Curat-Murdar cum era si la noi odinioara. Soc si groaza si pentru astia cand vedeau atata mizerie cat si pentru ceilalti cand vedeau cat trebuie sa arunce din casa ca sa fie una normala si locuibila.

Si tot uitandu-ma asa mi-am adus aminte de saltele mele noi, pisate. Nu de catre mine, de catre baiatu asta frumos    48099921_10156350829427732_1836550637362348032_n, dar daca stau sa ma gandesc mai bine, nu e chiar vina lui ca e frumos si cuminte si lenes, vinovatele sunt ele .1813897222

Am tot vrut sa faca si el puiuti, dar hormonii copiilor din ziua de azi sunt suuuper precoce( n-are nici un an). Pe langa faptul ca a decis sa pise toata casa si nu stateam decat sa fac pe catelul detectiv cu nasul mereu sniff sniff si sa curat, i s-a pus pata tragic pe saltelele de la patul cel nou.

Am incercat sa dormim acolo, sa fie mirosul nostru, sa orice. Nu si nu, lui nu ii plac saltelele acelea. Hai ca de curatat cureti, dar ce faci cand de la ora 22 incepe concertul? Simtise el vreo gagica undeva de urla atat de tare si toata noaptea. Asa ca bilutele din poza de mai sus nu mai sunt si am zis daca acum nu mai are bilute hai sa curatam saltelele.

Eu le-am curatat cand le-a murdarit, dar asa cum stiu eu, ceva fas fas si frecat sa nu mai miroasa. De mirosit nu a mai mirosit, dar salteaua mea imaculata a ramas cu pete suuper intinse. Mai, cand nu stii sa faci ceva, nu mai face cum stii tu ca mai rau faci. Stiam, dar nene, mirooosul. Nu puteam sa le las asa.

Gata, eram hotarata sa fac ceva in privinta asta, si daca tot vine pentru cele mici, sa o faca si pe cea mare unde dormim. M-am uitat pe net si am dat de ei. Nu stiu daca sunt altii mai buni, mai ieftini mai etc, insa eu pe ei i-am contactat. Foarte prompti si cu foarte mult bun simt! Cand am vazut ce iese din salteaua pe care dorm, la picioare acolo unde de fapt tu o vezi curata… nu e curata! S-a facut o treaba minunata si sincer, e una dintre cele mai bune decizii si bani investiti din ultima perioada.

page

Poti sa incerci tu sa freci si sa speli pana nu mai poti, mai ales la saltele nu ai cum sa scoti ce ai bagat in ea. Detergentul si apa, atata timp cat nu ai aspirator de trage tot, raman acolo.

-nu mi s-a parut o investitie mare avand in vedere ca tine in primul rand de sanatatea ta si apoi de estetic

-cel mai bine este sa ii chemi de dimineata pentru ca salteaua are nevoie de cateva ore pentru a se usca

-nu mai dati banii pe prostii.

Am senzatia ca acest cosmar cu pipiul nu se va opri la cateva oute taiate….

Lasă un comentariu