P.V.:  Undeva acuma, facem 6 ani de cand ne cunoastem. La multi ani! Chiar daca nu prea am schimbat mai mult de echivalentul a unei ore de vorbit in scris, tu gandeste-te la un singur lucru: ce mici eram si ce mult am evoluat. Gandeste-te unde erai in clasa a 6, cum erai, etc.  Traiasca mircu !!! Unde ne-am cunoscu noi

Da, eram mica si da, umblm pe mirc, nu auzisem de yahoo si alte chestii. Ma duceam la Bucuresti, acolo aveam net si stateam toata ziua la calculator si adormeam abia cand ai mei se trezeau de dimineata. Vorbeam in prostie cu toti si stiu ca eram terorizata de turci pentru ca singurul lucru inafara de asl pls(age sex location, please) nu ziceau decat „wanna have sex chat?” Cred ca era un ritual secret, toti faceau asa!:o… Si intr-o seara l-am intalnit pe domnul de sus cu care am ramas prietena si cu care am vorbit din cand in cand, el fiind din Cluj. Ba intr-o vara a vrut sa vina aici, dar nu prea mai tin minte ce s-a intamplat de nu a mai venit. Eram mici, si acum am crescut si mai avem, ohoho cat de mult de crescut. Este in Danemarca, baiat destept si nu-i doresc decat succes! Multumesc prietene ca ti-ai adus aminte!

Pe MIrc am vorbit prima data, asa am descoperit netul si site-uri de socializare. Toti trebuie sa incepem de undeva, nu? Acolo mi-a fost facut si primul id de messenger. Nu l-am facut eu ca nu stiam cum, mi-l facuse un baiat, parca il chema Alex, dar nu mai stiu sigur, de prin Romania de undeva, care nu am ce sa zic, am pastrat parola aia mult timp si nu a intrat nici macar o data. A fost super omu, asa ca iti multumesc si tie!

Eh, vremuri apuse, tinerete dusa, amintiri si iar amintiri.

Un răspuns »

  1. […] R I G S PBH S T R […]

    Apreciază

Lasă un comentariu