Viata de camin:

Ti-as trimite o poza cu ce e in camera asta, dar nu vreau sa te intristez. Sunt foi  si cursuri si tiple si mape si tigari si sticle. Sunt doar eu si el acum. E dragoste mare aici. M-a acuzat ca i-am furat chilotii… Si cand am iesit de la dus l-am linistit si i-am spus ca nu am chiloti.

5 răspunsuri »

  1. […] Ping Ping Ping Ping Ping Ping Ping Ping Ping Ping Ping Ping […]

    Apreciază

  2. George93 spune:

    E compus de tine?

    Apreciază

  3. George93 spune:

    Mai bine zis prietena, sau e gay :))

    Apreciază

Lasă un răspuns

