Curatenia continua si vad eu ca nu prea are de gand sa se termine. Si mai vad ca am o problema cu capu. Sunt cea mai strangatoare persoana pe care o cunosc, mai strangatoare ca mamaie, care, crede-ma, pastreaza orice. Am dat peste dosare intregi, si cand zic dosare, nu ma refer la 3 foi in dosar, dosare d-alea de crapa coperta aia de plastic si sina de atatea foi in el, dosare d-alea.. bortoase! Cu ce? Lucrari. Lucrari actuale? Daca prin lucrari actuale intelegi lucrari de pe vremea cand purtai uniform si erai la invatatoare, atunci hai sa le spunem lucrari „actuale”. Doar ale mele? Da de unde, lucrari de la toata clasa. Unele corectate altele nu. Ce dracu puteam sa fac cu ele si de ce le pastram, nu stiu. De fapt stiu, dar nu zic. :”>

Strang orice imi este dat. Pentru ca, ca si familie suntem invatati sa ne „rasfatam” de fiecare data, cu bilete de amor pe oglinda, cu bilete de La multi ani in toata casa, cu maimutoi care zic I love you, mici, mari, mici, mari, cu toate. Si nu le pot arunca, au valoare sentimentala. Iar pentru mine si ce mai nesemnificativ gest are valoare sentimentala. Si sa zicem ca in timp isi mai pierde valoare doar pentru faptul ca uit cand mi-a fost dat, de catre cine mi-a fost dat si etc. Dar nu le-am aruncat. Jucariile si ce mai era bun de dat, am dat, ca si un om cu suflet nobil ce sunt!:cool:

Dragilor, spor si voua, celor care faceti curat, dar mai ales voua care plecati anul acesta de acasa, iar in urma voastra se fac schimbari, se transforma sufrageria din dormitor in sufragerie, biroul vostru devine al celui mic si etc si etc.

3 răspunsuri »

  1. florin spune:

    Nu e bine sa arunci…Am niste prieteni care isi deschid un Pub cu specific sportiv si aveau nevoie de ceasuri,tricouri,fulare cu insemne ale echipelor de fotbal.
    Multe le-am aruncat si acum imi pare rau.

    Apreciază

    • Grivie spune:

      Da, dar nici sa pastrezi tot. Am aruncat ce nu putea fi refolosit. 😀
      Adevarul e ca nimeni nu cere cat ai, dupa ce le-ai aruncat, subit, au oamenii nevoie de cate ceva. Parca intentionat, doar ca sa te oftici! Eh, Nepotrivire:))

      Apreciază

  2. […] shayna mirandolina Ivanuska mirelapete napobloghia romanianstampnews ivaNuska poorbuthonest Rappa grivie schtiel teo harrylequin theodora0303 verovers vizualw zamfirpop ruxandra […]

    Apreciază

Lasă un răspuns

