Nu imi place. Nu imi place cand trebuie sa fac/cumpar anumite lucruri. Eu. Singura.Eu.

Imi placea cand erau deja facute/cumparate. Si nu din comoditate, ci doar pentru ca inseamna ca cineva era acolo pentru mine.

Nu sluga, nu obligatie, doar grija pentru cineva. Acel ceva, acea senzatie de puf, de caldura, de… bine.

Faptul ca a trebuit sa-mi cumpar singura grau sa pun la incoltit de Sf. Andrei m-a intristat. E dovada de independenta. Prea mare independenta.

Inainte,  graul era de la mamaie, toate 3 castronasele pregatite de mama. Apoi o mana mare, una mijlocie si una mica luau din punga si puneau in vata deja udata…

Acum, graul a fost cumparat de la o tanti de la florarie, fara nici o semnificatie, mana mijlocie singura pune graul pe vata deloc uda. Singura.

Un răspuns »

  1. ileana spune:

    Asa este cand cresti. Dar niciodata nu vei fi singura. Intotdeauna vor fi trei maini, chiar daca mana cea mica va fi cea mai mare la un moment dat. Te iubim Ada!

    Apreciază

Lasă un comentariu