Nu stiu clar ce se petrece, insa cred ca ori o duc prea bine, ori am o criza. Criza d-aia de viata. 

Am avut perioade si perioade. De unele nu sunt mandra, de altele prea mandra. Acu-s in plina mandrete. Am inceput sa fac lucruri care sunt in afara zonei mele de confort. Si valeeeeu, zona mea de confort e mare si… confortabila tare.

Ca sa ti explic:

Am vrut sa plec in weekendul prelungit de 1 decembrie undeva. Am zis, gata ba, nu se sta acasa. Si frumusel am planuit cu o Atu sa mergem in Cluj si Timisoara.

Dar breeee, de ce nu te duci intr-un city break ca tot e la moda?! Ce e cu statul asta in Romanica noastra nasoala?

Ba, sa-ti dau doua palme! Pe fiecare parte!

(De 1 decembrie toata lumea iubeste Romanica noastra, in rest e vai si amar, mare prapad… ceea ce e naspa, pe bune! Sunteti niste ipocriti, dar postarea asta nu este despre voi(bulangiilor).)

Mergem toti peste tot si ne dam mari cu vacantele noastre extravagante prin tari straine si lasam strainii sa ne viziteze? Nu accept asa ceva! Desi nu zic nu nici unui city break prin alte parti.

Planul meu pentru anul viitor este sa vad cat mai mult din Romania!

Dar breee, cand ai tu timp si oameni cu care sa te duci?

Ba, esti chiar retard! Daca ai impresia ca vacantele trebuie sa coste mult si sa fie cu oameni, te inseli amarnic!

Planul cu Atu s-a anulat pentru ca draga de ea mi-a tras teapa. Dar asta nu a inseamnat ca m-am dus acasa la mama sa ma plang putin. Am plecat singura. 

Strainii ofera multe exemple nasoale de comportament, dar daca ai putina sinapsa la activ o sa vezi si tu ca ofera si exemple bune. Sfat prietenesc? Aplica-le si nu mai stramba din nas. 

Am schimbat locul, (pentru ca, ca o prietena buna ce sunt, am zis sa las Cluju si Timisoara pentru mine si ea) si am ales Sibiu si Brasov. Doua zile colo si doua zile dincolo.

A fost magic. Mi-am rezervat loc in hosteluri, (trebuie sa recunosc ca in hostel am fost numai in alte tari si nu stiam ca avem si noi. Avem ba! Si sunt super misto!) mi-am cumparat bilet de tren de colo colo si bam! Cu rucsacu in spinare si geaca de ski(e frig nenica) am purces la drum. 

Dar breee, nu e nasol sa mergi singura? Daca ajungi taiata in bucati in vreun sant? Daca x daca y daca blabla

Mai taci dreacu’! Daca zici d-astea esti genu ala de om care habar n-are ce e libertatea, increderea in sine si puterea de a avea grija de el. A moment of silence for you. 

Hai ca sa nu fiu ipocrita, singurul lucru de care m-am temut putin, a fost siguranta pentru ca a fost prima data cand am calatorit singura IN tara( am calatorit singura des in alte tari), dar asta nu m-a oprit sa ies din zona de confort si sa zic hai ba sa o fac si pe asta.

Ce cred ca e important totusi… sa stie cineva de tine. Daca nu ma-ta ca nu te lasa, macar o alta persoana. In caz de ajungere in materia prima pentru carnatii vanduti in targurile de craciun. 

Am sa scriu o alta postare in care sa detaliez acea mini vacanta. Poate va ajuta pe cineva cu ceva. Mai stii?

Ce am facut ieri ma intrebi? Ieri am facut alt lucru pentru prima data. Am facut o rezervare la un localobar unde va fi un recital de saxofon. Rezervare pentru O SINGURA persoana. 

Dar breee, tu chiar n-ai prieteni?!

Ba, incep sa cred ca nu mai am. Daca esti la liceu, o sa zici ca-s cucu si ca blabla, cum se poate asa ceva(soc si groaza). Prietene, mai creste putin si vei vedea ce trieri masive faci pentru a indeparta oamenii toxici. Chiar si oamenii care acum ti se par cei mai misto din univers.

Dar in principiu vreau sa ascult saxofonul ala cum ma gadila pe suflet si sa nu fie nimeni in urechea mea care sa vrea sa vorbeasca cu mine. Shhhh!it! E un lucru pe care vreau sa il fac pentru sufletul meu.

Am sunat:

Rtu: buna ziua, localul x.

Reu: buna ziua, mai sunt locuri pt recitalul x?

Blabla bla conversatie de umplutura

Rtu: ok, cate persoane?

Reu: una singura ~rad~ no judging, ok?!

Rtu: absolut deloc. O sa va dau un loc unde nimeni nu va va deranja.

Reu: multam fain, ne vedem maine!

Incearca si tu ceva pentru prima oara. Nu azi, nu maine, dar nici in viata viitoare.

Lasă un comentariu